همشهری آنلاین: خبرها از حضور چشمگیر و گسترده مردم شهرها و روستاها در چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و سومین دوره انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا حکایت دارد.

خبرهای رسیده خبرنگاران فارس از سراسر کشور از حضور چشمگیر و گسترده مردم شهرها و روستاها در چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و سومین دوره انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا حکایت دارد.
  
 
به گزارش خبرگزاری فارس از نقاط مختلف ایران اسلامی، میلیون‌ها شهروند و روستانشین کشورمان در برجسته‌ترین نمایش حضور و مشارکت اجتماعی برای تعیین سرنوشت خود و شهر و کشورشان از ساعت اولیه آغاز انتخابات خبرگان، شوراها و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی، خود را به حوزه‌های رأی‌گیری رسانده و رأی خود را به صندوق انداخته‌اند.
براساس این گزارش، تبریزی‌ها با انبوه رأی‌دهندگان روبه‌رو شده و درخواست نیروی کمکی برای دریافت آرای مردمی کرده‌اند و خوزستانی‌ها با حضور چشمگیر عشایر مرزنشین و قبایل عرب، شاهد تشکیل صفوف منسجمی از مردم در حوزه‌ها هستند.
این در حالی است که 200 روستانشین چهارمحال و بختیاری با گرفتار شدن در برف و سرما، منتظر اعزام بالگردهای ویژه برای انتقال صندوق‌های اخذ رأی هستند اما این اقدام، به دلیل بروز مه شدید در مناطق کوهستانی استان، هنوز صورت نگرفته است.
از قم، شهر علم و اندیشه نیز خبر می‌رسد که علما، مراجع، اساتید علوم و معارف اسلامی و طلاب این شهر در همان ساعات اولیه، آرای خود را به صندوق‌های رأی ریخته‌اند. شهروندان قمی نیز همپای بزرگان دینی در حوزه‌های رأی‌گیری حضور یافته و با انتخاب خود بر گرمای تازه‌ترین تحرک سیاسی ـ اجتماعی کشورمان افزوده‌اند.
خبرنگاران فارس از استان فارس هم خبر می‌دهند که با وجود تحریک عده‌ای در شهرهای لردگان، فسا و کوار، انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است. این در حالی است که با وجود وقوع انفجار در مرکز استان سیستان و بلوچستان، مردم این استان با اراده‌ای قوی در انتخابات خبرگان رهبری و شوراهای شهر و روستا شرکت کرده و به حرکت‌های انحرافی دشمنان این مرز و بوم پاسخ محکمی داده‌اند.
مردم شهرهای استان‌های کرمانشاه، بوشهر، مرکزی، مازندران، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و ... نیز با حضور گسترده در این برنامه اجتماعی، آرای خود را به صندوق‌های رأی ریختند تا در نمایش سبز حضور، نقش فعالانه‌ای داشته باشند.