همشهری آنلاین: محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور فردا (چهارشنبه) در راستای دور سوم از سفرهای استانی و همزمان با هفتاد و سومین سفر استانی به استان همدان سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سخنرانی در جمع مردم این استان، شرکت در کارگروه فرهنگ و هنر، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تشکیل هفتاد و سومین جلسه استانی هیئت دولت و گفت‌وگوی مستقیم از طریق شبکه استانی با مردم این استان از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر خواهد بود.

دیدار با منتخبان و فرهیختگان، مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان همدان نیز از دیگر برنامه‌های احمدی‌نژاد در این سفر دو روزه می‌باشد.

همچنین همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان همدان 9 عضو کابینه این هفته به شهرها و مناطق مختلف این استان سفر می‌کنند.

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید نامجو وزیر نیرو،‌ صادق خلیلیان وزیر جهادکشاورزی و محمد عباسی وزیر تعاون در شهرستان‌های ملایر، کبودرآهنگ، تویسرکان و رزن حضور می‌یابند.

همچنین رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان اسدآباد، مرتضی بختیاری وزیر دادگستری در شهرستان فامنین و مرضیه وحیددستجردی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در شهرستان نهاوند حضور خواهند یافت و از نزدیک در جریان مشکلات مردم این مناطق قرار خواهند گرفت.

بر اساس این گزارش، علی نیکزاد ثمرین وزیر مسکن و شهرسازی و علی اکبر محرابیان وزیر صنایع و معادن نیز در شهرستان‌های بهار و همدان حضور یافته و ضمن آشنایی با مسائل شهرستان، مشکلات منطقه را بررسی و دستورات لازم را صادر می‌کنند.

اعضای دولت در جلسات شورای اداری این شهرستان‌ها نیز حضور خواهند یافت.