همشهری آنلاین: در جنگ نیمه سخت سال گذشته آب‌بندی شدیم، اما در جنگ نرم فاصله فراوان است و در این عرصه نیاز به ممارست، ‌کنکاش و روانکاوی بیشتری است.

سردار علی فضلی در نشست روسای دانشگاه‌ها و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران که در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار شد، اظهار داشت: در این عرصه‌ای که بیش از دو دهه از هجمه فرهنگی دشمن می‌گذرد روسا و اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان ما کار فرهنگی عمیقی را بنیان‌ گذاردند.

وی افزود: ما در این کشور بدهکار خون شهدا و مردم هستیم و اگر از موضع بدهکاری و خادمی توفیق انجام کار در این مسیر را پیدا کنیم ، بسی خرسند خواهیم بود.

به گزارش ایلنا،جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که در این مسیر باید نقد خود و نقد برنامه‌هایمان را برای یافتن راهکارهای بهتر مورد توجه قرار دهیم، تاکید کرد: ما به اساتید و روسای دانشگاه‌هایمان باور و ایمان داریم و در این راستا در سخت‌ترین عرصه که سال گذشته بود و دانشگاه‌ها می‌توانست کانون حوادث بزرگی باشد، ولی روسای دانشگاه‌های ما کوچکترین اقدام را هم هدایت کردند و بار امنیتی نظام را به حداقل رساندند.

وی خطاب به حاضرین در این نشست گفت: شما در دانشگاه‌های استان تهران این افتخار را داشته‌اید که در حادثه فتنه سال گذشته نمره قبولی بگیرید.

فضلی با تقسیم تهدیدات علیه کشورمان به سه دسته سخت، نیمه سخت و نرم گفت: مردم و مسئولان لفظ جنگ سخت را بلدند، در جنگ نیمه سخت هم سال گذشته آب‌بندی شدیم. اما در جنگ نرم فاصله فراوان است و در این عرصه نیاز به ممارست، ‌کنکاش و روانکاوی بیشتری است.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان را مدنظر قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که ایشان بحث شناسایی اساتید ارزشی و ایجاد ارتباط عمیق با آن‌ها را مورد توجه قرار دادند باید گفت پیدا کردن اساتید ارزشی کار شما دانشجویان است. شما دانشجویان عزیز قدر اساتید و روسای دانشگاه‌های استان تهران را بدانید.

وی با بیان این‌که برادران شما زمین و آسمان را رصد می‌کنند و امیدواریم دشمنان ما حماقت نکنند، افزود: خلیج فارس اگر برای ما امن نباشد برای هیچ‌کس امن نخواهد بود.

فضلی در پایان جدی گرفتن تقویت مبانی معرفتی از سوی دانشجویان را یک ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: اگر این مبانی عمق پیدا کند ما از دشمنی تمام دشمنان جهان اسلام هراسی نداریم.

در پایان این نشست از دانشجویان نمونه بسیجی در زمینه‌های مختلف تقدیر شد.

 

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها