همشهری آنلاین: در جنگ نیمه سخت سال گذشته آب‌بندی شدیم، اما در جنگ نرم فاصله فراوان است و در این عرصه نیاز به ممارست، ‌کنکاش و روانکاوی بیشتری است.

ali fazli

سردار علی فضلی در نشست روسای دانشگاه‌ها و مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران که در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار شد، اظهار داشت: در این عرصه‌ای که بیش از دو دهه از هجمه فرهنگی دشمن می‌گذرد روسا و اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان ما کار فرهنگی عمیقی را بنیان‌ گذاردند.

وی افزود: ما در این کشور بدهکار خون شهدا و مردم هستیم و اگر از موضع بدهکاری و خادمی توفیق انجام کار در این مسیر را پیدا کنیم ، بسی خرسند خواهیم بود.

به گزارش ایلنا،جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که در این مسیر باید نقد خود و نقد برنامه‌هایمان را برای یافتن راهکارهای بهتر مورد توجه قرار دهیم، تاکید کرد: ما به اساتید و روسای دانشگاه‌هایمان باور و ایمان داریم و در این راستا در سخت‌ترین عرصه که سال گذشته بود و دانشگاه‌ها می‌توانست کانون حوادث بزرگی باشد، ولی روسای دانشگاه‌های ما کوچکترین اقدام را هم هدایت کردند و بار امنیتی نظام را به حداقل رساندند.

وی خطاب به حاضرین در این نشست گفت: شما در دانشگاه‌های استان تهران این افتخار را داشته‌اید که در حادثه فتنه سال گذشته نمره قبولی بگیرید.

فضلی با تقسیم تهدیدات علیه کشورمان به سه دسته سخت، نیمه سخت و نرم گفت: مردم و مسئولان لفظ جنگ سخت را بلدند، در جنگ نیمه سخت هم سال گذشته آب‌بندی شدیم. اما در جنگ نرم فاصله فراوان است و در این عرصه نیاز به ممارست، ‌کنکاش و روانکاوی بیشتری است.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان را مدنظر قرار داد و خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که ایشان بحث شناسایی اساتید ارزشی و ایجاد ارتباط عمیق با آن‌ها را مورد توجه قرار دادند باید گفت پیدا کردن اساتید ارزشی کار شما دانشجویان است. شما دانشجویان عزیز قدر اساتید و روسای دانشگاه‌های استان تهران را بدانید.

وی با بیان این‌که برادران شما زمین و آسمان را رصد می‌کنند و امیدواریم دشمنان ما حماقت نکنند، افزود: خلیج فارس اگر برای ما امن نباشد برای هیچ‌کس امن نخواهد بود.

فضلی در پایان جدی گرفتن تقویت مبانی معرفتی از سوی دانشجویان را یک ضرورت خواند و خاطرنشان کرد: اگر این مبانی عمق پیدا کند ما از دشمنی تمام دشمنان جهان اسلام هراسی نداریم.

در پایان این نشست از دانشجویان نمونه بسیجی در زمینه‌های مختلف تقدیر شد.

 

کد خبر 114663
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز