سما: عملیات نصب و احداث ایستگاه‌های خط 10سامانه تندرو اتوبوسرانی در مسیر پایانه آزادی تا میدان دانشگاه آزاد اسلامی پونک آغاز شد.

مسعود رضا رئیس دانا معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 با اعلام این خبر گفت: در ارتباط با برنامه‌های شهرداری در توسعه شبکه حمل‌ونقل عمومی و تکمیل زنجیره ارتباطی خط تندرو در شهر، خط 10 بی‌آرتی در مسیر پایانه آزادی تا میدان دانشگاه آزاد اسلامی پونک راه‌اندازی می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه تصریح کرد: با توجه به راه‌اندازی خطوط سامانه تندرو 1 و 2 از پایانه آزادی با افزایش سومین سامانه در این پایانه، دسترسی شهروندان به شمال غرب، شرق و شمال شرق با استفاده از حمل‌ونقل عمومی تسهیل می‌شود.

وی با اشاره به تسهیل در دسترسی تردد شهروندان از مرکز به شمال غرب و بالعکس شهر گفت: با راه‌اندازی این خط اتوبوسرانی بخش عمده‌ای از حجم ترافیک بزرگراه محمدعلی جناح و اشرفی اصفهانی و میدان صادقیه مرتفع می‌شود.
وی افزود: پس از جانمایی، نصب ایستگاه‌های این خط تندرو در بزرگراه اشرفی‌اصفهانی در حال اجراست و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک این خط برای بهره‌مندی شهروندان غرب تهران از خطوط حمل‌ونقل عمومی آماده شود.