گروه شهری: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: در مهرماه30 درصد به میزان مسافران و جابه‌جایی‌های اتوبوسرانی افزوده شده است.

حسین بیژنی با بیان این مطلب اظهار کرد: میزان جابه‌جایی اتوبوسرانی در ایام معمولی سال حدود 4 میلیون و 200 هزار نفر در روز است که با آغاز سال تحصیلی جدید و سفرهای آموزشی میزان جابه‌جایی مسافران با اتوبوس حدود 30 درصد افزایش داشته است.

وی در مورد وضعیت ناوگان اتوبوسرانی نیز گفت: تنها برای حفظ وضعیت موجود باید سالانه هزار دستگاه اتوبوس وارد شهر تهران شود اما پارسال ما اتوبوس جدید تحویل نگرفتیم و امسال نیز تاکنون 200 دستگاه اتوبوس به تهران اختصاص یافته که امیدواریم با توجه به افزایش تقاضای سفر با اتوبوس و شرایط و مشکلات پیش روی اتوبوسرانی، امسال حداقل هزار دستگاه اتوبوس به تهران تحویل داده شود که وضعیت موجود را بتوانیم حفظ کنیم و سطح خدمات رسانی و میزان جابه‌جایی مسافران با اتوبوس از چیزی که هست کمتر نشود.

همچنین مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون حدود 2 هزار و 800 تاکسی فرسوده تهران مورد نوسازی قرار گرفته‌اند درباره نوسازی ناوگان تاکسیرانی پایتخت گفت: برای تسریع روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده مذاکراتی صورت گرفته است که بر این اساس امیدواریم نوسازی ناوگان تاکسیرانی به‌سرعت پیگیری شود.
پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: سال گذشته در مجموع 10 هزار و 800 دستگاه تاکسی فرسوده در شهر تهران مورد نوسازی قرار گرفت و امسال نیز در تلاشیم که در مجموع 12 هزار تاکسی فرسوده دیگر را نوسازی کنیم.

کد خبر 117173

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز