جلسه هیأت‌مدیره جدید خانه سینما در دفتر معاونت سینمایی برگزار شد.

 در این جلسه که بیش از 2ساعت‌ونیم به طول انجامید، مباحث گوناگونی مطرح شد و در زمینه تعاملات جدید بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد فصل جدید روابط با تعامل سازنده آغاز شود. روابط عمومی معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: در این خصوص به جهت اجرایی‌شدن راهکارها، کمیته‌ای کارشناسی با حضور سعید رجبی فروتن، داوود رسولیان، بابک خانیان، فرهاد توحیدی، ابراهیم مختاری و محمدرضا مویینی انتخاب شدند.

در این جلسه که با حضور جواد شمقدری معاون سینمایی برگزار شد، سیدعلیرضا سجادپور، بابک خانیان، حمید رضا دیبایی و همچنین فرهاد توحیدی، محمدمهدی عسگرپور، امیر اثباتی، تورج منصوری، محمدرضا مویینی، ابراهیم مختاری، محمد سریر، خادم و مریلا زارعی از خانه سینما حضور داشتند. فرهاد توحیدی نیز درباره این جلسه به ایسنا گفت: گفت‌وگوهای این جلسه در فضایی بسیار صریح و شفاف انجام شد و دو طرف روابط فی‌مابین را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

توحیدی در پاسخ به این پرسش که آیا درباره‌ نماینده‌ خانه‌ سینما در شورای‌عالی سینما هم بحثی در این جلسه مطرح شد، اظهار کرد: در این جلسه ما بیشتر درباره کلیات صحبت کردیم و بحث شورای‌عالی در حاشیه صحبت‌های ما قرار گرفت اما به هرحال مسائل مربوط به این بخش هم در آینده به واسطه کمیته کاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.