همشهری آنلاین: پانزدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی کشور در بخش بانوان با قهرمانی تهرانی‌ها خاتمه یافت.

به گزارش مهر، این دوره از رقابت‌ها که روز یکشنبه (12 دی) در مجموعه ورزشی چمران تهران آغاز شده بود، دوشنبه شب با قهرمانی تهرانی‌ها خاتمه یافت. تیم تکواندوی تهران که در بخش مردان از دستیابی به عنوان قهرمانی بازمانده بود در بخش بانوان با قاطعیت سکوی نخست را تصاحب کرد.

شاگردان ندا زارع در تیم تهران با کسب چهار مدال طلا، یک نقره، دو برنز و دستیابی به 73 امتیاز بالاتر از رقبا قهرمان شدند.
در رده‌بندی نهایی تیم‌ها استان البرز با کسب 2 مدال طلا، ‌2 مدال نقره، 2 مدال برنز و 57 امتیاز نایب قهرمان شد و گیلان با دستیابی به 1 مدال طلا و 1 مدال برنز و 33 امتیاز سکوی سوم را از آن خود کرد.

همچنین تیم‌های توابع تهران با کسب 1 مدال نقره، 3 مدال برنز و 32 امتیاز و اصفهان با 1 مدال طلا و 1 مدال نقره و 31 امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

کمیته فنی مسابقات تکواندوی قهرمانی باشگاه‌های کشور در پایان این رقابت‌ها سیده محدثه موسوی از استان البرز را به عنوان فنی‌ترین تکواندوکار معرفی کرد. این تکواندوکار با آتیه در مرحله نیمه نهایی موفق به شکست ساراخوش جمال فکری، سرگروه تیم ملی شده بود.

-نتایج کامل اوزان زوج مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور در بخش بانوان به شرح زیر است:

وزن دوم - 26 تکواندوکار: 1- سیده محدثه موسوی (البرز)، 2- فریده رشیدی (اصفهان)، 3- معصومه حجتی (توابع تهران) و سارا خوش جمال فکری (تهران)

وزن چهارم - 27 تکواندوکار: 1- عاطفه نیک آبادی (البرز)، 2- سولماز تیموری (تهران)، 3- الهام خانی (توابع تهران) و سارا رحمانی (قزوین)

وزن ششم - 23 تکواندوکار: 1- پریسا فرشیدی (تهران)، 2- پریسا کیان پور (چهارمحال و بختیاری)، 3- ناهید شامی (زنجان) و بهاره بیداریان (گیلان)

وزن هشتم - 22 تکواندوکار: 1- نیره رستمی (اصفهان)، 2- زرینه مروی (البرز)، 3- ندا محرابیان (کرمان) و مائده رستمی (تهران)

منبع: همشهری آنلاین