همشهری آنلاین: خانم کونیکو یامامورا (بابایی) از کشور ژاپن امروز در مدرسه علمیه نرجس (ع) حضور یافته و ضمن سخنرانی در جمع طلاب مدرسه از نمایشگاه حیات طیبه (ویژه زندگی استاد طاهایی) بازدید نمود.

به گزارش خبرگزاری زنان، وی در این بازدید در خصوص نحوه اسلام آوردنش گفت: قبل از ازدواج بودایی بودم و هیچ اطلاعی از دین اسلام نداشتم از آنجایی که قبل از اسلام آوردن باید بصیرت داشت و این نیاز به زمان دارد من با تلاش و همراهی شوهرم به آن رسیدم و همیشه آرزو داشتم فرزندانم نیز خود اسلام را درک کنند و سپس انتخاب نمایند.

وی افزود: اگر دستورات دین اسلام درست در جامعه پیاده شود جامعه نجات پیدا خواهد کرد.

امام رضا(ع) می‌فرمایند: کامل شدن دین سه ویژگی دارد که عبارت است از: فهم درست درباره دین، داشتن برنامه ریزی در زندگی تا به بیراهه نرویم و شکیبایی و صبر در برابر مصیبت‌ها.

خانم بابایی که یکی از فرزندانش در عملیات والفجر به فیض شهادت نائل گردیده است در پایان بیان داشت: دین اسلام و مخصوصاً شیعه همیشه در حال مبارزه با استکبار بوده است و شما عزیزان باید جوابگوی جامعه باشید و فقط در یک محیط بسته نباشید و به این بیاندیشید که چطور درس‌هایی را که در این مکان فرا می‌گیرید می‌توانید در جامعه پیاده نمایید.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها