گروه شهری: تصادفات خسارتی در شهر تهران اسفند 70درصد افزایش یافت.

درحالی‌که مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران در مصاحبه روز گذشته خود از رشد 70درصدی تصادفات خسارتی سخن گفت، اما تاکید کرد که به‌رغم بارش شدید باران هیچ معبری در شهر مسدود نشد.
به گفته فتاحی، به‌رغم ترافیک سنگین معابر اما با اقدامات بموقع و هماهنگی نهادهای دخیل در امر ترافیک، خوشبختانه هیچ‌گونه انسداد معبری را در شهر نداشتیم.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران گفت: مرکز کنترل ترافیک دیروز نیز مانند سایر روزهایی که بارش نزولات آسمانی را داریم، در آماده‌باش کامل قرار داشت تا درصورت بروز هرگونه حادثه و تصادفی سریعا نسبت به رفع مشکل و بازگشایی معابر اقدام شود. وی ادامه داد: 22 اسفند به‌دلیل بارش شدید باران، کند‌شدن حرکت خودروها و کاهش دید مناسب رانندگان متأسفانه 34مورد تصادف خسارتی در شهر رخ داد که نسبت به روز گذشته در واقع ما شاهد افزایش تصادفات خسارتی بودیم و این مسئله خود کندی بیشتر حرکت خودروها و افزایش ترافیک را به‌دنبال داشت.فتاحی تصریح کرد: بزرگراه‌های شهید همت، رسالت و شهید مدرس بیشترین ترافیک صبحگاهی را داشتند که با هماهنگی راهنمایی و رانندگی تلاش شد که در هیچ‌یک از معابر شاهد انسداد و توقف خودروها نباشیم.