گروه اجتماعی: عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از ارائه طرحی ویژه برای آموزش الکترونیکی در مدارس کشور توسط نمایندگان خبر داد.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی اردوهای هجرت حمید سعادت افزود: متاسفانه آموزش و پرورش در جامعه به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و این مسئله عمده‌ترین مشکل مردم مناطق محروم جامعه را تشکیل می‌دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما امیدواریم که با اجرای این طرح بتوانیم به امر آموزش سرعت بخشیم و بتوانیم مشکلات آموزشی مناطق محروم را کاهش دهیم که این امر مستلزم همکاری تمامی ارگان‌ها با آموزش و پرورش کشور است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برای اجرایی کردن مطلوب این طرح ، باید اعتبارات به موقع واگذار شود تا دستگاه‌های اجرایی با اطمینان پروژه‌های مزبور را واگذار کند.

وی، عدم آشنایی مدیران اجرایی برای تفاهم با بسیج سازندگی به این منظور را مشکل‌زا دانست.

سعادت در ادامه تصریح کرد: عملی شدن اردوهای هجرت و استفاده از توان جوانان در عرصه به ویژه در مناطق محروم و روستایی کشور نمونه بارز این مسئله است.

وی گفت: با ایجاد زمینه برای فعالیت جوانان ، آنان احساس خواهند کرد مورد توجه قرار گرفته‌اند و برنامه‌ای برای استفاده از انرژی آنان وجود دارد.