همشهری آنلاین: تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی به فینال مسابقات آسیایی تایلند راه یافت.

صبح روز پنج شنبه 25 فروردین تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با تیم سریلانکا 2 در مرحله حذفی مسابقات والیبال ساحلی آسیا - اقیانوسیه در تایلند با نتیجه 2 بر 0 به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کرد. در این دیدار تیم دانشگاه آزاد اسلامی در دو ست با نتایج ( 21-14 ) و ( 21-11 ) حریف خود را مغلوب کرد .

تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب این پیروزی به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافت.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان والیبال ساحلی ایران در این مسابقات صبح روز جمعه ساعت 11 به وقت محلی در مقابل تیم قزاقستان الف به میدان رفتند که با درخشش فوق‌العاده پرویز فرخی، بازیکن 43 ساله تیم ملی ساحلی کشورمان موفق شدند تیم قدرتمند قزاقستان الف متشکل از الکساندر و الکسی، دو ساحلی‌باز حرفه‌ای قزاقستان که در بازی‌های آسیایی گوانجو منجر به حذف تیم ایران شدند را در دیداری نزدیک و نفس گیر 2 بر 1 و با نتایج 14 بر 21 ، 27 بر25 و 15 بر 11 شکست دهند.

تیم قزاقستان 1 در اسفند ماه گذشته در مسابقات والیبال ساحلی آسیا - اقیانوسیه که در جزیره کیش در ایران برگزار شد به مقام قهرمانی رسیده بود و تیم دانشگاه آزاد سلامی عنوان سومی این رقابت ها را کسب کرده بود.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی هم در مسابقات سال گذشته در تایلند به مقام قهرمانی رسیده بود .

چند ساعت پس از این پیروزی ملی‌پوشان کشورمان جهت راه‌یابی به فینال به مصاف دیگر نماینده قزاق‌ها رفتند که باز هم این فرخی بود که ناجی این مسابقه شد و در مقابل دیدگان حدود 2000 تایلندی و بدون توجه به سن و سالش، والیبال ساحلی ایران را فینالست این مسابقات کرد.

نماینده کشورمان در این دیدار قزاقستان ب را دو بر صفر با امتیازات 21 بر 17 و 21 بر 11 از پیش‌رو برداشت تا روز شنبه ساعت 15 برای کسب عنوان قهرمانی و مدال طلای این رقابت‌ها با تیم نیوزلند الف پیکار کند.

این مسابقات روز شنبه 27 فروردین به پایان می‌رسد .

منبع: همشهری آنلاین