همشهری آنلاین: دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان والیبال ساحلی آسیا - اقیانوسیه در تایلند شد.

beachvolley

مسابقات والیبال ساحلی آسیا - اقیانوسیه که از روز 19 فروردین ماه جاری در شهر سانخولا در کشور تایلند آغاز شده بود بعد از ظهر روز شنبه (27 فروردین) با برگزاری مسابقه نهایی بین تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی از ایران و نیوزیلند یک به پایان رسید و تیم نیوزیلند یک در یک دیدار سخت وفشرده با نتجه 2 بر 1 تیم دانشگاه آزاد اسلامی را مغلوب کرد و به مقام قهرمانی رسید.

تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی دوم شد و تیم قزاقستان ب در جای سوم ایستاد . تیم‌های استرالیا - قزاقستان الف - تایلند 1 - اندونزی 1 و ژاپن به ترتیب پنجم تا هشتم شدند.

تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار پایانی این مسابقات در ست اول و سوم با نتایج ( 22-24 ) و ( 15-10 ) مغلوب حریف خود شد و در ست دوم با نتیجه ( 22-18 ) به پیروزی رسید.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی که سال گذشته قهرمان این مسابقات شده بود امسال نیز با ترکیب آقایان پرویز فرخی و آق محمد سلاق و با مربیگری حمید موحدی در سیزدهمین دوره این مسابقات شرکت کرد و با ارائه بازی‌هایی بسیار خوب و در خور توجه توانست به دیدار پایانی این رقابت‌ها راه یابد .این تیم در دیدار نهایی با قبول شکست در برابر تیم پرقدرت نیوزیلند به مقام ارزشمند نایب قهرمانی رسید و مدال نقره این مسابقات را کسب کرد.

تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی روز دوشنبه 29 فروردین برای شرکت در دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی آسیا -اقیانوسیه که در جزیره باتام اندونزی برگزار می‌شودعازم این کشور خواهد شد.

کد خبر 132546
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز