همشهری آنلاین: پاس همدان با شکست ذوب‌‌آهن یک گام مهم به بقا در لیگ نزدیک‌تر شد.

 به گزارش همشهری آنلاین، پاس همدان، از جمله تیم‌های انتهای جدول توانست با پیروزی مقابل تیم قدرتمند ذوب‌آهن یک گام به بقا در لیگ برتر نزدیک‌تر شود

پاس همدان در هفته سی‌ویکم لیگ برتر فوتبال درحالی میزبان ذوب آهن بود که برای بقا در لیگ برتر به شدت نیازمند کسب سه امتیاز بازی بود از سوی دیگر تیم اصفهانی نیز برای اینکه از شانس قهرمانی را از دست ندهد تنها به پیروز می‌اندیشید.

در این بازی که در حضور 8 هزار تماشاگر همدانی برگزار شد ابتدا شاگران مدیر روستا بودند که در دقیقه 32 با گل مرتضی عزیز محمدی تیم پاس را جلو انداختند اما سه دقیقه بعد شوت سرکش علی احمدی بازی را به تساوی کشاند.

 شاگردان مدیرروستا نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و یک موقعیت بسیار مناسب را از دست دادند. در ادامه در دقیقه 56 با خطای اسماعیل فرهادی روی فرهاد خیرخواه تیم پاس صاحب ضربه پنالتی شد و این ضربه را خیرخواه تبدیل به گل کرد.

 تیم پاس با این پیروزی با چهار پله صعود 34 امتیازی شد و توانست تا رده دوازدهم جدول بالا بیاید اما ذوب آهن با این شکست با همان 56 امتیاز در رده دوم باقی ماند تا استقلال 55 امتیازی و سپاهان 61 امتیازی از این شکست خوشحال شوند.

منبع: همشهری آنلاین