شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: استقلال تهران با پیروزی 6 بر 2 مقابل صنعت نفت آبادان خود را به رده دوم لیگ برتر رساند.

مجتبی جباری

به گزارش همشهری آنلاین، در روزی که ذوب‌آهن بازی خود مقابل پاس را واگذار کرده بود، استقلال امیدوار بود با استفاده از این موقعیت خود را به رده دوم لیگ برساند.

بازی دو تیم در هفته سی‌ویکم مسابقات لیگ در حالی برگزار شد که همگان انتظار داشتند استقلال توفانی آغاز کند اما بر خلاف این تصور این بازیکنان صنعت نفت بودند که سریع و روان آغاز کردند که حاصل آن گل دقیقه 7 مهدی عرب برای زردپوشان آبادانی بود. بعد از این گل آبادانی‌ها نه تنها عقب نکشیدند بلکه نزدیک بود در دقیقه 10 به گل دوم خود هم برسند که با خوش‌شانسی استقلالی‌ها این توپ گل نشد.

استقلال که خود را در موقیعت خطرناکی می‌دید ناگهان به خود آمد و با درخشش جباری توپ و میدان را در دست گرفت. حاصل این  اراده گل دقیقه 20 سید صالحی و 8 دقیقه بعد گل زیبای جباری بود.

نفت آبادان بعد از ده دقیقه اول بازی هرگز نتوانست به خود بیاید و این آبی‌پوشان تهرانی بودند که هر چه خواستند کردند.‌آنها اگر بد شانس نبودند در همان نیمه گل‌های خود را به عدد سه می‌رساندند اما ضربه سر سید صالحی به تیر دروازه برخورد کرد.

نیمه دوم نیز با برتری استقلال شروع شد که حاصل آن سه گلی بود که به ثمر رساندند. در این نیمه نفتی‌ها در دقایق پایانی بازی یکی از گل‌ها را جبران کردند.

استقلال با پیروزی 6 بر 2 مقابل نفت به رده دوم لیگ صعود کرد.

کد خبر 133163
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز