گروه شهری: شهردار تهران چهارشنبه هر هفته میهمان پروژه تونل نیایش است و نماز صبح را در آنجا اقامه می‌کند.

چهارشنبه نیز محمد باقر قالیباف به مانند هر چهارشنبه سحرگاه بر پروژه تونل نیایش حضور یافت و آخرین مراحل کارهای انجام شده را بررسی کرد.

وی در این جلسه بر افتتاح همزمان پارکینگ و مسجد نیایش به همراه تونل و بزرگراه دوطبقه صدر تاکید کرد. شهردار تهران ساعت 30: 5 دقیقه صبح چهارشنبه، ضمن بازدید از کـارگـاه‌های تجهیـز شـده تونل نیایش، با دست‌اندرکاران پروژه افزایش ظرفیت بزرگراه‌های صدر و نیایش دیدار کرد. در این نشست که با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق و معاون فنی و عمرانی شهردار، تنی چند از شهرداران مناطق مرتبط با پروژه و پیمانکاران، مشاوران و مدیران طرح برگزار شد جزئیات مراحل مختلف کار مورد بررسی قرار گرفت.

قالیباف ضمن شنیدن گزارش پیشرفت کار، بر لزوم افزایش تعداد ماشین‌آلات و تجهیزات حفاری و حمل خاک تأکید کرد، از هم‌اکنون بایـد سرعـت کـار را هر چه سریع‌تر به حداکثر ممکن برسانیم و لازمه حرکت براساس برنامه‌ زمان‌بندی صورت گرفته، فراهم بودن دستگاه‌ها و ماشین‌آلات کامل و مجهز است. به این منظور پیمانکاران موظف هستند تا در بازدید بعدی از پروژه، ضمن تدارک تجهیزات مورد نیاز برای افزایش حداکثری سرعت کار، نسبت به سفارش و خریـد ماشیـن‌آلات، اقـدام لازم را به عمل آورده باشند. شهردار تهران همچنین به اهمیت موضوع ساخت مسجد و پارکینگ زیرزمینی در این پروژه اشاره کرد و افزود: باید کار طراحی و احداث پارکینگ و مسجد نیز به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و دنبال شود تا در زمان افتتاح پروژه، به‌صورت همزمان بهره‌برداری از این دو مجموعه نیز آغاز شود.