همشهری آنلاین: تیم‌های بسکتبال ب. آ شیراز و هیئت بسکتبال شهرکرد با قبول شکست، شانس حضور در مسابقات لیگ برتر سال آینده را از دست دادند و راهی لیگ دسته اول شدند.

دیدار سوم تیم‌های پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد با پیروزی تیم پتروشیمی به پایان رسید. این مسابقه که عصر روز یکشنبه (11 اردیبهشت) در ماهشهر برگزار گردید در پایان وقت قانونی با نتیجه 73-73 به پایان رسید، اما تیم پتروشیمی موفق شد در وقت اضافه دانشگاه آزاد را با نتیجه 82-83 شکست دهد و به عنوان آخرین تیم به مرحله نیمه نهایی صعود نماید.

به گزارش سایت فدراسیون بسکتبال، تیم پتروشیمی بندر امام در مرحله بعدی می‌بایست به دیدار تیم ذوب آهن اصفهان برود. دانشگاه آزاد نیز که در مسابقات پلی‌آف بسیار فراتر از انتظار ظاهر شده بود برای کسب مقام پنجمی لیگ به مسابقات خود ادامه می‌دهد.


وداع ب.آ شیراز و هیئت بسکتبال شهرکرد با لیگ برتر


در ادامه مسابقات پلی‌آف لیگ برتر عصر یکشنبه تیم‌های حفاری ملی ایران و هیئت بسکتبال شهرکرد بازی سوم خود را در اهواز برگزار کردند که در پایان تیم حفاری ملی ایران موفق شد حریف خود را با نتیجه 53-62 شکست دهد و در لیگ برتر باقی بماند.

در دیگر مسابقه این روز تیم بانک سامان موفق شد تیم ب.آ شیراز را در خانه بسکتبال شیراز شکست دهد و مسابقه را با نتیجه 71-77 به سود خود خاتمه دهد. با این شکست استان فارس تنها سهمیه خود در لیگ برتر را از دست داد تا مسابقات سال آینده لیگ برتر بدون حضور نماینده‌ای از این استان آغاز شود.

 

منبع: همشهری آنلاین