همشهری آنلاین: با انجام دیدارهای دوم مرحله ¼ نهایی مسابقات لیگ برتر، چهره سه تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد و سرنوشت تیم چهارم نیز به بازی سوم کشیده شد.

basketball

در تهران تیم مهرام موفق شد همچون بازی اول تیم کاسپین را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. در اصفهان نیز تیم ذوب آهن موفق به شکست شهرداری گرگان شد. در قم، تیم راه و ترابری نتوانست حریف تیم توزین الکتریک کاشان شود و دومین شکست را از این تیم پذیرفت تا در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر برای کسب مقام پنجمی به رقابت‌ها ادامه دهد. تیم توزین الکتریک کاشان برای اولین بار در تاریخ باشگاه خود موفق شد به جمع 4 تیم برتر بسکتبال ایران بپیوندد.

در بندر امام تیم پتروشیمی موفق شد شکست بازی اول را جبران کند و با توجه به تفاضل گل بهتر، بازی سوم را نیز میزبانی کند. این تیم موفق شد دانشگاه آزاد را با نتیجه 64-73 شکست دهد.

به گزارش سایت فدراسیون بسکتبال، بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی مسابقات، مهرام تهران به دیدار توزین الکتریک کاشان می رود و تیم ذوب آهن می‌بایست تا یکشنبه (11 اردیبهشت) صبر نماید تا از بین دانشگاه آزاد و پتروشیمی حریف خود را بشناسد.

اما دو دیدار بسیار حساس نیز در پایین جدول انجام شد و تیم‌های حفاری ملی ایران و ب.آ شیراز موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و با توجه به تفاضل گل بهتر در بازی سوم نیز میزبان باشند. بازی‌های سوم روز یکشنبه انجام خواهد گرفت و دو تیم بازنده این دیدارها به دسته اول سفوط خواهند نمود.

برنامه بازی‌های روز یکشنبه 11 اردیبهشت ماه

پتروشیمی بندرامام - دانشگاه آزاد
ب.آ شیراز- بانک سامان
حفاری ملی ایران- هیئت بسکتبال شهرکرد

کد خبر 133834
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز