همشهری آنلاین-مریم دری‌منش: مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در روزهای پنجشنبه و جمعه (15 و 16 اردیبهشت) پیگیری شد.

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال و در دیدارهای رده‌بندی این مسابقات، دو بازی در روز پنجشنبه برگزار شد که طی آنها شهرداری گرگان 80 بر 69 بر دانشگاه آزاد غلبه کرد و کاسپین قزوین 64 بر 72 نتیجه را به راه و ترابری قم واگذار کرد.

در همین روز و از مرحله نیمه نهایی هم دو دیدار برگزار شد. در یکی از این دیدارها مهرام تهران میزبان توزین الکتریک کاشان بود که 96 بر 79 بر تیم کاشانی پیروز شد و در دیدار دیگر این روز ذوب آهن اصفهان 79 بر 72 بر میهمانش پتروشیمی بندر امام چیره شد.

بازی‌های نیمه نهایی در روز جمعه هم ادامه یافت و تیم‌های مهرام و ذوب آهن یک بار دیگر از توزین الکتریک و پتروشیمی میزبانی کردند.

در این دو مسابقه نیز مهرام در دیداری نزدیک 75 بر 72 توزین الکتریک را برد و ذوب آهن 77 بر 66 پتروشیمی را از پیش رو برداشت.

این مسابقات دوشنبه (9 اردیبهشت) هم ادامه دارد.

در این روز راه و ترابری قم میزبان کاسپین قزوین است و دانشگاه آزاد از شهرداری گرگان پذیرایی می‌کند. این دو دیدار برای کسب مقام‌های پنجم تا هشتم لیگ برتر است.

در همین روز دیدارهای سوم مرحله نیمه نهایی نیز انجام می‌شود که این بار توزین الکتریک در کاشان با مهرام تهران روبرو می‌‌شود و پتروشیمی بندرامام میزبان ذوب آهن اصفهان است.

منبع: همشهری آنلاین