گروه حوادث: مرد شیطان‌صفت وقتی متوجه سرگردانی 2 دختربچه‌ در شهر شد، آنها را سوار خودروی خود کرد تا نقشه شومی را که در سر داشت عملی کند اما فریاد دختربچه‌ها، راز او را فاش کرد.

 چند روز پیش 2 مرد مغازه‌دار در یکی از محله‌های شهرستان سمنان در حال انجام کارهای روزانه خود بودند که متوجه فریادهای کمک‌خواهانه 2 دختربچه شدند. آنها به سرعت از مغازه‌های خود بیرون آمدند و وانت سفیدرنگی را دیدند که در حال حرکت بود و از داخل آن صدای دختربچه‌ها همچنان به گوش می‌رسید.

مردان مغازه‌دار که حدس می‌زدند اتفاق شومی افتاده است، سوار یک موتورسیکلت شدند و به تعقیب وانت سفید پرداختند. آنها وقتی به نزدیکی این خودرو رسیدند، متوجه مرد راننده شدند که 2 دختربچه را ربوده و در حال فرار بود. راننده وانت با دیدن سرنشینان موتور، یکی از دختربچه‌ها را به بیرون پرت کرد و با افزودن به سرعت خودرو، پا به فرار گذاشت. مردان مغازه‌دار اما با دیدن این صحنه به تعقیب راننده وانت ادامه دادند و لحظاتی بعد، او دومین دختربچه را هم از ماشین به بیرون پرت کرد.

درحالی‌که تعقیب و گریز بین مردان مغازه‌دار و راننده وانت ادامه داشت، خودروهای عبوری هم در جریان ماجرا قرار گرفتند و تلاش برای به دام انداختن راننده وانت وارد مرحله‌ای تازه شد. دقایقی بعد با اطلاع پلیس از ماجرا، یک تیم گشتی نیز به محل حادثه اعزام شد و مردم با همکاری پلیس توانستند خودروی وانت را متوقف و راننده را دستگیر کنند.

بعد از دستگیری مرد شیطان صفت، ماموران به تحقیق از دختربچه‌ها که آسیب جزئی دیده بودند پرداختند و یکی از آنها مدعی شدند: برای دیدن مادرمان که در سمنان کار می‌کند، همراه مادربزرگمان به این شهر آمده بودیم اما وقتی به میدان معلم رسیدیم، مادربزرگمان برای انجام کاری ما را ترک کرد. او ادامه داد: در همان لحظه مرد جوانی که سوار وانت بود، مقابلمان توقف کرد. او وقتی فهمید که مسافر هستیم و سرگردان شده‌ایم، ما را سوار ماشینش کرد تا نزد مادرمان برویم اما در بین راه فهمیدیم که می‌خواهد ما را آزار و اذیت کند و به همین دلیل شروع کردیم به فریاد زدن. راننده هم از ترس دستگیر شدن ما را به بیرون از ماشین پرت کرد اما مردم و پلیس او را دستگیر کردند.

سرهنگ محسن غفاری، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان، با بیان این خبر به پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس گفت: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس آگاهی سمنان مشخص شد که راننده وانت قصد داشته با انتقال دختربچه به محلی خلوت، نقشه شوم خود را عملی کند که خوشبختانه با دخالت مردم و پلیس، ناکام ماند. وی ادامه داد: برای متهم قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی درباره این پرونده ادامه دارد.