گروه حوادث: 2 مرد شرور، دختر جوانی را با موتورسیکلت ربودند اما ماموران پلیس که شاهد این ماجرا بودند به تعقیب آدم‌ربایان پرداختند و با شلیک یک گلوله آنها را دستگیر کردند

ساعت 19:10‌سه‌شنبه گذشته زمانی که دختر 21‌سا‌له‌‌ای در حال عبور از خیابان‌ ولیعصر بود، ناگهان 2‌مرد موتور سوار مقابل او توقف کردند و با تهدید قمه و چاقو وی را ربودند.
مردان موتورسوار درحالی‌که تیغه چاقوی خود را روی پهلوی این دختر گذاشته بودند، او را سوار موتور کردند و با سرعت زیادی پا به فرار گذاشتند.

فریادهای کمک‌خواهانه دختر جوان، رهگذران را در جریان ماجرا قرار داد اما وقتی آنها به کمک این دختر رفتند، یکی از مردان موتورسوار قمه بلندی را که همراه خود داشت، روی سرش چرخاند و مردم را تهدید ‌کرد که اگر جلوتر بیایند آنها را خواهد کشت.

فریاد‌های دختر جوان تمامی نداشت و مردان موتورسوار با سرعت زیاد به طرف بزرگراه  مدرس حرکت کردند اما در همین هنگام تیمی از ماموران یگان امداد پلیس که در حال گشتزنی در آن حوالی بودند متوجه آدم‌ربایان شدند و با شنیدن فریادهای کمک‌خواهانه دختر جوان فهمیدند که جان او در خطر است.

آدم‌ربایان خشن

عملیات تعقیب متهمان شروع شد و یکی از آنها وقتی دید دختر جوان ساکت نمی‌شود، با ته قمه‌ای که در دست داشت ضربه‌ای به سرش کوبید که باعث بیهوش‌شدن این دختر شد.
آدم‌ربایان که تصمیم نداشتند تسلیم پلیس شوند با سرعت زیاد و ویراژ دادن بین خودروهای عبوری قصد داشتند از تیررس پلیس خارج شوند اما دقایقی بعد با شنیدن صدای شلیک تیرهای اخطار فهمیدند که راهی برای فرار ندارند.

شلیک‌های اخطار ادامه داشت و یکی از مردان شرور وقتی خودروی پلیس را در کنار خود دید، اسلحه‌ای را از زیر پیراهنش بیرون کشید و لوله آن را به طرف ماموران نشانه رفت. قبل از اینکه این مرد بتواند گلوله‌ای شلیک کند، یکی از ماموران گلوله‌ای به پای او شلیک کرد که همین شلیک باعث شد مرد جوان کنترل موتورش را از دست بدهد و موتورسیکلت واژگون شود.

اعزام به بیمارستان

10 دقیقه از شروع تعقیب و گریز خیابانی گذشته بود که با واژگون شدن موتورسیکلت متهمان، هر دو نفر آنها به همراه دختر ربوده شده مجروح شدند.

سرهنگ قاسم‌لویی معاون عملیات پلیس امنیت تهران، با بیان این خبر گفت: بعد از دستگیری متهمان، مشخص شد که علاوه بر آدم‌ربایان، دختر ربوده شده نیز به خاطر واردشدن ضربه‌ای به گردنش هنگام واژگون شدن موتور مجروح شده است؛

به همین خاطر هر سه نفر آنها به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند. وی با بیان اینکه حال متهمان و دختر ربوده شده رو به بهبود است، افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که یکی از آدم‌ربایان از اشرار سابقه‌دار است که 4 سال قبل نیز به اتهام شرارت دستگیر و راهی زندان شده اما به‌محض آزادی، فعالیت‌های مجرمانه خود را از سر گرفته است.

سرهنگ قاسم‌لویی با اشاره به حضور سردار علیپور، جانشین رئیس پلیس تهران، در صحنه حادثه ادامه داد: به محض اتمام دوره درمان متهمان، بازجویی از آنها در دستور کار پلیس قرار خواهد گرفت.

کد خبر 108890

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز