همشهری آنلاین: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی پوستر حروف‌نگاری "اسماءالحسنی" 26 تیرماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی پوستر حروف‌نگاری "اسماءالحسنی" در دو بخش اصلی: پوستر اسماء‌الحسنی و بخش جنبی: پوسترهای تایپوگرافی با موضوعات فرهنگی (فیلم، تئاتر، موسیقی ، جشنواره و ...) 26 تیرماه در خانه هنرمندان ایران گشایش خواهد یافت.

جوایز بخش اصلی پوستر اسماء‌الحسنی شامل جایزه ویژه 4 میلیون تومانی است و به نفرات اول تا سوم در این بخش نیز به ترتیب 3 میلیون،‌2 میلیون و یک میلیون تومان به همراه لوح افتخار اهدا خواهد شد.

به 5 طرح برگزیده هیئت داوران در این بخش نیز،‌ لوح تقدیر و هدیه سایت تودی پوسترز تعلق خواهد گرفت.

در بخش جنبی که به پوسترهای فرهنگی اختصاص دارد جایزه ویژه 3 میلیون تومانی به همراه لوح تقدیر درنظر گرفته شده است که به طراح برگزیده تعلق خواهد گرفت.

همچنین از 5 طرح برگزیده هیئت داوران با اهدای لوح تقدیر و هدیه سایت تودی پوسترز تقدیر خواهد شد.

هیئت انتخاب و داوران این نمایشگاه را کورش پارسانژاد، بیژن صیفوری و مسعود نجابتی (از ایران) تشکیل می‌دهند که به همراه دو داور خارجی دیگر آثار این دوره را داوری خواهند کرد.

آخرین مهلت ارسال آثار روز چهارشنبه 8 تیرماه 1390 اعلام شده است و مراسم افتتاح نمایشگاه و اهدای جوایز نیز یکشنبه 26 تیرماه 1390 در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای اطلاع از چگونگی ارسال آثار می توانند به سایت تودی پوسترز مراجعه کنند.