همشهری آنلاین: نمایشگاه گروهی طراحی و نقاشی به مناسبت میلاد فرخنه حضرت علی (ع) در کاخ صاحبقرانیه برپا شد.

به گزارش ایسنا،سالومه پوریامین، مسؤول روابط عمومی این مجموعه درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: در نمایشگاه حاضر تعداد 40 اثر از 20 هنرمند شامل نقاشی، نقش برجسته، تصویرسازی و تذهیب در معرض دید قرار گرفته است.

او افزود: آثار این نمایشگاه با سبک‌های مختلفی همچون رئالیسم، آبستره، کلاسیک، سورئالیسم و تکنیک‌های میکس مدیا، اکریلیک، رنگ و روغن و آبرنگ خلق شده و به نمایش گذاشته شده است.

پوریامین توضیح داد: موضوع کارهای ارائه شده در این نمایشگاه آزاد و شامل موضوعاتی مواردی حضرت علی (ع) و ائمه اطهار، فضاها و نقش برجسته‌های سنتی و کهن ایران، جانباز، دفورماسیون طبیعت و غیره است.

او یادآور شد: این نمایشگاه حاصل همکاری و فعالیت دانشجویان استاد زینب محرابی از سه دانشگاه مختلف در رشته‌های نقاشی، گرافیک، کارگردانی و تدوین است.

نمایشگاه یادشده به یاد امین سلطانی، یکی از دانشجویان متوفی استاد محرابی بر پا شده است.

استاد محرابی تا کنون بیش از 70 نمایشگاه انفرادی داشته و به گفته او هدف از برگزاری این نمایشگاه انسجام و دور هم جمع کردن دانشجویان هنر چند دانشگاه جهت آشنایی بیشتر با سبک‌ها و کارهای مختلف بوده است.

علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه یاد شده می‌توانند تا پایان خرداد ماه از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 18 به کاخ صاحبقرانیه مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند.