هاوایی: یک مرد ‌ماجراجوی آمریکایی مسافتی در حدود 482کیلومتر را با یک‌قایق پدالی ویژه، در اقیانوس آرام طی کرد و به جزیره‌ای به نام کائوآئی رسید.

بارت دِ‌زوآرت 41ساله برای پیمودن این مسافت طولانی به‌صورت ایستاده، پدال‌های قایق را به‌حرکت در می‌آورد. البته مسافرت وی بدون وقفه نبوده است اما وی حتی برای استراحت و خواب هم لحظه‌ای بر کف قایق ننشست.

گفتنی است چند نفر دیگر با یک‌قایق تندرو، وی را در این مسافرت طاقت‌فرسا تعقیب می‌کردند. مسافرت آقای بارت 5روز طول کشید و در تمام این مدت وی ایستاده پدال می‌زد و ‌ایستاده غذا می‌خورد. وی پس از رسیدن به‌مقصد درحالی که بر کف پایش تاول‌های زیادی مشاهده می‌شد و حدود 2و نیم کیلوگرم وزن کم کرده بود گفت که خیلی خوشحال است و دردی احساس نمی‌کند.

مسابقه حمل و پرتاب نارنجک

پکن: چینی‌ها مسابقه‌ای جالب و منحصر به‌فرد را برگزار کردند. در این مسابقه که المپیک قرمز نامگذاری شده بود، شرکت‌کنندگان باید با حمل سبدی که حاوی تعدادی نارنجک‌دستی بود، خود را به خط پرتاب نارنجک رسانده و سپس نارنجک‌های درون سبد را پرتاب می‌کردند. هر فردی که می‌توانست نارنجک‌ها را به‌جای دورتری پرتاب کند، مدال قهرمانی را دریافت می‌کرد. البته مسیری که شرکت‌کنندگان باید سبد نارنجک‌ها را در آن حمل می‌کردند بسیار سخت بود، به‌طوری که در بخشی از مسیر باید از زیر سیم‌‌خاردار عبور می‌کردند. سبد حمل نارنجک‌ها نیز از نوع سبدهای دوقلویی بود که با چوب به‌هم وصل بود و شرکت‌کنندگان آن‌را روی دوش خود حمل می‌کردند و نباید تعادلشان تا انتهای مسابقه به‌هم می‌خورد.

مردی که روی آب راه رفت

لندن: جوان 28ساله انگلیسی توانست عملیات راه رفتن روی آب رودخانه تیمز را در برابر چشم رسانه‌ها و تعداد زیادی تماشاچی انجام دهد. دیناموی شعبده‌باز که نام اصلی‌اش استیو فراین است، با راه‌رفتن روی رودخانه تیمز و در برابر ساختمان پارلمان انگلیس در لندن، چشم تماشاگران را به خود خیره ساخت. شیرین‌کاری این جوان باعث شد تا رهگذران بسیاری روی یکی از پل‌های این رودخانه میخکوب شوند. حتی برخی از این افراد شهادت داده‌اند که دینامو توانست روی آب راه برود. دینامو همچنین طی انجام این حرکت خارق‌العاده لحظه‌ای زیر پل نیز روی آب ایستاد. گفتنی است بسیاری از شعبده‌بازها در پی کشف راز کار دینامو هستند.

زنده ماندن با وجود از دست‌دادن جمجمه

کانبرا: یک‌مرد استرالیایی با اینکه گفته می‌شود در یک‌تصادف مرده است، به زندگی بازگشت. آقای پیتر رایت 40ساله10روز پیش تصادف شدیدی با یک‌خودرو داشت اما راننده خودرو، وی را به حال خود رها کرده و پا به فرار می‌گذارد. سپس پلیس پیتر را در حالی‌که بخشی از جمجمه‌اش را از دست داده بود برای طی مراحل دفن به بیمارستانی انتقال می‌دهد. با وجود این، در حالی که همگان تصور می‌کردند پیتر مرده و به خاک سپرده شده است روز گذشته ابتدا در یک‌فرودگاه در حالی که به خاطر تاخیر پرواز روی زمین خوابیده بود و سپس در حال تماشای یک‌رقابت ورزشی مشاهده شد. رایت در حال حاضر یکی از چشم‌هایش را از دست داده و عکسبرداری‌های جدید نشان می‌دهد که حفره‌ای در جمجمه‌اش وجود دارد. پزشکان هنوز زنده ماندن پیتر را باور نمی‌کنند.