همشهری آنلاین: محمد باقری معتمد ، تکواندوکار وزن دوم المپیکی کشورمان در پیکارهای کسب سهمیه المپیک که به میزبانی باکو برگزارمی‌شود به عنوان نایب قهرمانی رضایت داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو ؛ محمد باقری معتمد در وزن دوم این پیکارها ابتدا با قرعه استراحت مواجه شد و در دور دوم حریفی از اتریش را شکست داد. وی در دور سوم نیز مقابل تکواندوکاری از آذربایجان به پیروزی رسید و در دور چهارم حریف افغانستانی را از پیش رو برداشت و در دور پنجم تکواندوکار مکزیکی را با اقتدار مغلوب کرد.

گفتنی است، در فینال مسابقات در حالی که سهمیه المپیک لندن توسط محمد باقری معتمد کسب شده بود "سروت تازه گل " مقابل معتمد قرار گرفت که راند اول حریف ترکیه‌ای 3 بر 0 پیش افتاد و راند دوم نیز 4 بر 0 به سود حریف ترکیه‌ای تمام شد و در نهایت راند سوم مسابقه فینال 4 بر 1 به اتمام رسید و محمد باقری‌ معتمد با این مدال نقره جواز حضور در المپیک را هم کسب کرد.

یوسف کرمی، کاپیتان تیم ملی تکواندو توانست در مرحله دوم نیز از حریف آمریکایی خود گذشته و به دور سوم راه پیدا کند.

تکواندوکار وزن سوم کشورمان بعد از غلبه بر "پولاسیاپا " از تونگا مقابل "استیون لوپز " آمریکایی قرار گرفت و در نهایت توانست 5 بر4 این حریف قدرتمند خود را از پیش رو بردارد.

شایان ذکر است یوسف کرمی اولین تکواندوکاری از کشورمان محسوب می‌شود که توانسته لوپز را مغلوب کند.

منبع: همشهری آنلاین