همشهری آنلاین: یوسف کرمی، کاپیتان تیم ملی تکواندو به دلیل مصدومیت در دیدار فینال حاضر نشد و به مدال نقره و کسب سهمیه المپیک بسنده کرد.

karami

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کاپیتان تیم ملی تکواندو، بعد از شکست نماینده تونگا، مقابل حریف قدرتمند آمریکایی خود، "استیون لوپز " قرار گرفت و توانست با اقتدار از سد این تکواندوکار بگذرد. وی در ادامه به مصاف تکواندوکار آلمان به نام "آلبرت فیلست رین " رفت و توانست این بار هم پیروز میدان را ترک کند، سپس مقابل حریف کانادایی قرار گرفت که این حریف را 3 بر 0 مغلوب کرد و در مرحله بعدی " نیکلاس گارسیا " از اسپانیا را شکست داد.

شایان ذکراست ، با توجه به اینکه یوسف کرمی در جریان مسابقات به شدت از ناحیه زانو و پهلو دچار آسیب‌دیدگی شده بود به صلاحدید کادر مربیان، در فینال مقابل حریف آذربایجانی خود قرار نگرفت چون هدف اصلی مربیان تیم ملی کسب سهمیه المپیک بود و مربیان ترجیح دادند که این تکواندوکار را برای المپیک لندن حفظ کند.

شایان ذکر است، با کسب این سهمیه رکود جدیدی در تکواندوی کشور به دست آمد چون تاکنون در مسابقات جهانی هر دو سهمیه کسب نشده بود و در این دوره هر دو نماینده آقایان توانستند به این مهم دست پیدا کرده و رکوردی جدید را ثبت کنند.

کد خبر 139297
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز