به عقیده او، توسعه یک مکان یا پروژه تجاری باید در جهت افزایش کالای مورد نظر، تجارت و فروش آن باشد. به ویژه یافتن راهحلی که مشتریان بتوانند محصولات و کالاها را به راحتی هرچه تمام تجربه کنند.
در فروشگاه لیو راریا دو ویلا این احساس راحتی با انتخاب سقفهای کوتاه، دکوراسیون تیره، نور غیرمستقیم و قفسههای از سقف تا کف لحاظ شده است. به هر جهت که نگاه شود، کتاب است و حق انتخاب آن برای مشتری. خریدار در کمال آرامش میتواند روی صندلیهای راحتی متعددی که در کل فروشگاه پراکنده شده است، نشسته، بعد از مطالعه بهراحتی کتاب مورد نظر خود را انتخاب نماید.
از همان مراحل اولیه طراحی مشخص بود که هدف ارائه طرحی باز به منظور چیدمانی بهتر و در دسترس بودن کتابهاست.
تغییرات ساختاری مهمی از جمله تقویت ستونها و پایهها در ساختمان ایجاد شده است.
در طبقه زیر که به کودکان اختصاص یافته است، جایگاه کوچکی برای سخنرانی در نظر گرفته شده است که مشتریان را از یک طبقه به طبقه دیگر و دیدن از قسمتهای مختلف دعوت میکند و حجم عظیمی از کتابها را در اختیار آنها قرار میدهد.