همشهری آنلاین: تیم والیبال دانشجویان کشورمان با پیروزی در دومین دیدار مرحله گروهی یونیورسیاد 2011 برابر ژاپن، خود را به عنوان یکی از مدعیان صعود از این گروه معرفی کرد.

به گزارش مهر، روز سوم از مرحله گروهی مسابقات والیبال یونیورسیاد 2011 چین عصر روز یکشنبه (23 مرداد) در سالن والیبال شهرک ورزش دانشجویان شهر شنژن آغاز شد که در نخستین دیدار تیم ایران با نتیجه 3 بر 2 برابر تیم قدرتمند ژاپن به پیروزی دست یافت.

در این دیدار تیم ایران در گیم‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 16 و 17 بر 15 به پیروزی رسید و گیم‌های اول و سوم را با نتایج مشابه 26 بر 24 به حریف واگذار کرد.

شاگردان حسین معدنی با پیروزی برابر ژاپن به دومین برد متوالی خود در این رقابت‌ها دست یافتند تا رقابت‌ اصلی برای صعود از گروه B همچنان بین سه تیم ایران، روسیه و اوکراین باشد.

تیم ژیمناستیک دانشجویان ایران نوزدهم شد

در دومین روز از رقابت‌های رشته ژیمناستیک بازی‌های دانشجویان، ورزشکاران کشورمان در بخش تیمی و مقدماتی انفرادی به رقابت با رقبای جهانی خود پرداختند.

در پایان مسابقات سنگین این روز، تیم ژیمناستیک ایران با ۶ نماینده خود در ۶ اسباب مسابقه داد و در نهایت به عنوان نوزدهمی این رقابت‌ها رسید. تیم دانشجویان کشورمان در مجموع با ۲۴۲ امتیاز در بین ۲۶ تیم شرکت کننده نوزدهم شد.

در بخش تیمی مردان، ژاپن، چین و رومانی اول تا سوم شدند. ایران در میان تیم‌های آسیایی حاضر در این مسابقات هم بعد از ژاپن، چین، کره جنوبی و قزاقستان در رده پنجم ایستاده است.

در مجموع امتیازات هر وسیله هم ایران در حرکات زمینی در میان ۲۶ تیم حاضر در رده دهم قرار گرفت. روز دوشنبه در ادامه این رقابت‌ها، هشت ورزشکار برتر هر وسیله برای کسب مدال با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

 

 

منبع: همشهری آنلاین