همشهری آنلاین: رقابت‌های دوومیدانی یونیورسیاد 2011 چین با موفقیت دوندگان ایران در دور مقدماتی همراه بود.

مریم طوسی

به گزارش مهر، مرحله مقدماتی رقابت‌های دوی 100 متر صبح روز سه‌شنبه (25 مرداد) برگزار شد که رضا قاسمی توانست در گروه خود با زمان 10 ثانیه و 43 صدم ثانیه به مقام نخست دست یافته و وارد مرحله دوم مقدماتی شود. در این گروه "هتریشرس" از روسیه با زمان 10 ثانیه و 53 صدم ثانیه و "درییر" از آفریقای جنوبی با زمان 10 ثانیه و 57 صدم ثانیه در مکان دوم و سوم سوم قرار گرفتند.

رضا قاسمی در مجموع نفرات راه یافته به مرحله دوم، در رده یازدهم قرار گرفت و ساعت 18:45 همین روز برای رسیدن به فینال با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

در گروه ششم دوی 100 متر بانوان در مرحله مقدماتی هم مریم طوسی با زمان 11 ثانیه و 80 صدم ثانیه در رده دوم قرار گرفت و به مرحله بعدی صعود کرد. در این گروه "پولیا کوا" از روسیه با زمان 11 ثانیه و 53 صدم ثانیه و "سیندی استیوار" از آفریقای جنوبی با زمان 11 ثانیه و 93 صدم ثانیه رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

مریم طوسی در این مسابقه یک صدم ثانیه رکورد خود را شکست و عصر این روز هم برای رسیدن به فینال با حریفان به رقابت می‌پردازد. نکته جالب توجه این که با ورود مریم طوسی به پیست تارتان، دوربین‌های فیلمبرداری و عکاسی شروع به فیلمبرداری و عکاسی از تنها بانوی محجبه در دوی 100 متر کردند.

کد خبر 143279
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز