همشهری‌آنلاین: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا (پاییزه) در سطح کشور در 400 مرکز آغاز به کار کرده‌اند و تا بیستم شهریور به عرضه کالا از جمله نوشت افزار، کیف و کفش، البسه بچه‌گانه تا بزرگسال، لوازم خرازی، منسوجات، مواد پروتئینی و شوینده‌ها و لوازم بهداشتی با 10 تا 20 درصد تخفیف ادامه می‌دهند

قاسم نوده فراهانی ـ رییس شورای اصناف کشور ـ در مراسم افتتاح این نمایشگاه که در سازمان گوشت تهران پارس برگزار شد به خبرنگار ایسنا گفت: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از 11 صبح تا10 شب فعال هستند و در چهار نقطه در تهران در سازمان گوشت تهران‌پارس، فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت و پارک ارم دایر هستند.

وی علت برگزاری افتتاحیه نمایشگاه در تهران پارس را برگزاری چند ساله نمایشگاه بهاره و پاییزه در این مکان عنوان کرد.

فراهانی در ادامه درباره برگزار نشدن این نمایشگاه در مصلی توضیح داد: همه نمایشگاه‌ها را نمی‌توان در مصلی برگزار کرد، یک بار هم که این نمایشگاه در مصلی بود به دلیل حرمتی که این مکان دارد بر روی تمام کتیبه‌ها پارچه چسبانده شد.

به گزارش ایسنا، هزار و200 غرفه در این چهار نمایشگاه پیش بینی شده‌اند. کالاهای عرضه شده در نمایشگاه از سوی اتحادیه‌ها کارشناسی و قیمت‌گذاری می‌شوند.

گفتنی است در کنار برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (پاییزه)، فروش‌های فوق‌العاده نیز در سطح شهر با تخفیف مشابه در واحدهای صنفی داوطلب تا پایان شهریورماه برگزار می‌شود.

 

منبع: همشهری آنلاین