همشهری‌آنلاین: نشست مربیان لیگ برتر با کارلوس کی‌روش و دستیارانش آغاز شد.

به گزارش ایسنا، منصور ابراهیم‌زاده، پرویز مظلومی، حسین فرکی، فرهاد پورغلامی، عبدالله ویسی و کلانتری شش مربی بودند که در آغاز نشست با کارلوس کی‌روش و دستیارانش در جلسه حضور داشتند و امیر قلعه‌نویی هم پس از 15 دقیقه تاخیر به سایر مربیان اضافه شد.

عباس ترابیان در ابتدای این نشست گفت: این جلسه به منظور آشنایی بیشتر سرمربیان لیگ برتر با اعضای کادرفنی تیم ملی تشکیل شده تا هر دو طرف همکاری و پشتیبانی بیشتری را با هم انجام دهند و این می‌طلبد که آقایان با تفکرات فنی هم نزدیک‌تر شوند.

سرپرست تیم ملی افزود: قرار بود جلسه را مدتی قبل برگزار کنیم که برنامه‌های مدون و سنگین این اجازه را به ما نداد. مطمئن هستم تا دقایقی دیگر مربیان دیگری به ما اضافه خواهند شد تا نتایج پربارتر از تصورمان باشد.

وی افزود: من به همراه خبرنگاران تنها در ابتدای جلسه حضور داریم و پس از آن جلسه را ترک می‌کنیم تا گفت‌وگوی فنی شما به صورت خصوصی پربارتر باشد.

اگر معتقدید که تیم ملی به جام جهانی برزیل می‌رود، کارلوس کی‌روش و دستیارانش تنها نخواهند بود و در کنار آنها افرادی حضور دارند که بعضا از آنها صحبتی نمی‌شود اما، من به همه‌ شما افتخار می‌کنم و امیدوارم جلسه‌ پرباری باشد و شما بتوانید از وجود هم استفاده کنید.

پس از پایان صحبت‌های ترابیان او به همراه خبرنگاران جلسه را ترک کرد.

این جلسه تا ساعت 12 ظهر ادامه خواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین