تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۸

« بوی سیب و حرم حبیب و حسین غریب و کرب‌و بلا...» این روزها باز هم در شهر بوی عطر سیب می‌پیچد و شهر رنگ و بوی محرم می‌گیرد.

نهمین نمایشگاه عطر سیب در فرهنگ‌سرای بهمن تا 8 آذر میزبان عموم شهروندان و نمایندگان بیش از 12 هزار مسجد، هیئت و حسینیه شهر تهران است.

به گزارش دوچرخه، به نقل از روابط عمومی مؤسسه هاتف شهر، در این نمایشگاه، غرفه‌های فرهنگی متنوعی فعالیت دارندکه نوجوانان می‌توانند در این غرفه‌ها حضور پیدا کنند.

امیر خوراکیان رئیس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری نیز درباره نمایشگاه عطر سیب می‌گوید:« این نمایشگاه به منظور کمک به تجهیز محافل عزاداری حضرت اباعبدالله ع ‌برگزار می‌شود و امسال سعی شده اقلام فرهنگی چون کتاب، تجهیزات نمایشگاهی، نشریات و نرم‌افزار، سهم ویژه‌ای در نمایشگاه داشته باشند و 20 غرفه از 60 غرفه نمایشگاه، به ارائه این محصولات اختصاص یابد.»

بنابه این گزارش، غرفه‌های کتاب و نشریات مذهبی، پرچم و کتیبه، نرم افزار، غرفه‌های صوتی، ظروف یکبار مصرف گیاهی، فرش و موکت، موتور برق، لوازم الکتریکی و تجهیزات روشنایی، چادر و برزنت، جاروبرقی و وسایل نظافتی، تجهیزات آشپزخانه‌ای و آبدارخانه‌ای و تجهیزات نمایشگاهی در نمایشگاه دایر خواهند بود.

در این نمایشگاه علاوه بر غرفه‌های یاد شده، فعالیت های هنری نیز انجام می‌شود که از میان آنها می‌توان به برپایی خیابان هنر، پرده‌خوانی و تعزیه‌خوانی اشاره کرد. هیئت‌ها با داشتن کارت شناسایی و مُهر که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی گرفته‌اند، هدایایی از این نمایشگاه دریافت می‌کنند.

منبع: همشهری آنلاین