جایتان خالی بود؛ شاید هم نبود! شاید شما هم مثل ما از نمایشگاه سرگرمی دیدن کرده و کلی لذت برده‌اید.

این نمایشگاه روز 10 بهمن به کار خود پایان داد؛ اما خبر مهم این‌که در این نمایشگاه سیدمحمدهادی ایازی معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری تهران گفت: « در هر منطقه‌ی تهران با کمک بخش خصوصی یک نمایشگاه سرگرمی برگزار خواهد شد؛ نمایشگاهی که فقط به این نمایشگاه سالانه محدود نخواهد بود. »

او هم‌چنین به تشکیل شورای کودک و نوجوان در معاونت فرهنگی، اجتماعی اشاره کرد و گفت:« هنگام برگزاری نمایشگاه «غنچه‌های شهر» بود که نسبت به راه‌اندازی این شورا مصمم شدیم. خوشبختانه شورای کودک و نوجوان معاونت فرهنگی، اجتماعی با حضور افراد صاحب‌نظر شکل گرفته است. جلسات این شورا که سیاست‌گذار فعالیت‌های این معاونت در حوزه‌ی کودک و نوجوان به شمار می‌آید، به‌صورت ماهانه برگزار می‌شود. هم‌چنین چاپ کتاب‌های کودکان و تولید سرود و موسیقی کودکان، از جمله برنامه‌هایی بود که به‌طور جدی به آن‌ها پرداخته‌ایم.»

اما بشنوید از چهارمین نمایشگاه بین‌المللی سرگرمی‌های کودک و نوجوان یا نمایشگاه «فانکس 2012» که شامل بخش‌هایی چون «لوازم و تجهیزات شهربازی‌ها و پارک‌ها»، «وسایل آموزشی و کمک آموزشی»و« کتاب و سرگرمی‌‌»بود. در این نمایشگاه بیش از 70 شرکت داخلی و خارجی، آخرین دستاوردهای حوزه‌ی سرگرمی‌های کودک و نوجوان را با تخفیف 5 تا 15 درصد، به شهروندان تهرانی عرضه کردند.

منبع: همشهری آنلاین