تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۶:۲۱

گروه شهری: به منظور کیفی‌سازی بیشتر در ارائه خدمات سامانه 137، از اول اسفندماه برنامه نرم‌افزاری جدیدی در تمام مراکز شهرداری برای پیگیری خواسته‌ها و پیام‌های شهروندان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

علیرضا ربیعی مسئول سامانه 137 شهرداری تهران با اعلام این نکته افزود: در هفته گذشته بسیاری از پرسنل شهرداری نواحی مختلف تحت آموزش‌های پیشرفته قرار گرفتند و پس از پایان آموزش آنان، معاونت مناطق شهرداری نیز در کلاس‌های آموزشی شرکت کردند.

وی با اشاره به پایان آموزش‌های انجام شده اظهار داشت:‌ هدف از این آموزش استفاده از نرم‌افزار جدیدی است که در این سامانه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت تا براساس آن نظارت و کنترل بیشتری بر فعالیت‌های پرسنل شهرداری به منظور رفع خواسته‌های شهروندان داشته باشیم.

ربیعی استفاده از این نرم‌افزار را در گزارش‌گیری مدیران ارشد شهرداری ضروری دانست و افزود: با توجه به هویت شهروند محوری سامانه 137 و در جهت برنامه‌ریزی فعالیت‌های شهرداری برپایه خواسته‌های مردمی، اقدام سریع و دقیق مورد توجه این سامانه است که با به کارگیری این نرم‌افزار، امکان ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان بیشتر می‌شود.