گروه شهری: عضو شورای شهر تهران، ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیریت شهری و شورای شهر تهران در سال 90 گفت: در سال90 کارنامه شهرداری تهران را هم در سطح کلان و پروژه‌های بزرگ و هم در سطح محله‌ای، توسعه و آبادانی محلات مثبت ارزیابی می‌کنم

علیرضا دبیر همچنین با ابراز رضایت از عملکرد شورای شهرتهران در سال گذشته اظهار داشت: شورای اسلامی شهر تهران با بررسی و تصویب برنامه‌ها و بودجه شهرداری همچنین فعالیت در حوزه نظارت و به‌ویژه اقدامات صورت گرفته در حوزه اجتماعی و فرهنگی بسیار قابل توجه بوده و توانست پیش برنده بسیاری از فعالیت‌های مدیریت شهری باشد. این عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر همچنین گفت: در بسیاری از حوزه‌های فنی، خدماتی، فرهنگی اجتماعی و ورزشی و شهرسازی، مصوبات، لوایح و طرح‌های خیلی خوبی داشتیم. علیرضا دبیر با اشاره به عملکرد شهرداری تهران در سال گذشته گفت:

سال90 برای شهرداری تهران و در مجموعه مدیریت شهری، سال پرتوفیقی بود. کارها، طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و مطرحی در حوزه خدمات شهری، شهرسازی و معماری، حمل‌ونقل و ترافیک، فنی عمرانی و به‌ویژه فرهنگی اجتماعی به اجرا درآمد که تاثیر بسیاری بر زندگی شهروندان تهرانی داشت. عضو هیأت رئیسه شورای شهر همچنین به توسعه خطوط مترو و اتوبوس‌های تندرو و همچنین افزایش ناوگان اتوبوسرانی اشاره کرد و تصریح کرد: در بخش توسعه حمل‌ونقل عمومی با وجود موانع و مشکلات و محدودیت‌های اعتباری، اقدامات خوبی انجام شده است.

علیرضا دبیر در پایان گفت: امیدواریم به لطف الهی در سال آینده نیز، توان خدمتگزاری بیشتر به شهروندان عزیز تهرانی را داشته باشیم.