همشهری آنلاین: دیدار سوم مسابقات فینال باشگاه‌های غرب آسیا ساعت 19:30 روز دوشنبه (21 فروردین) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

این مسابقه که در حضور بیش از 2000 تماشاگر علاقمند برگزار گردید، با نتیجه 92-76 به سود مهرام خاتمه یافت تا این تیم در یک قدمی کسب مقام قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، نیمه اول هر دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و هیچیک برتری محسوسی بر دیگری نداشتند. پرتاب بازیکن لبنانی در آخرین ثانیه باعث شد تا تیم الریاضی با برتری 37-35 به رختکن برود.

کوارترسوم را مهرام بهتر آغاز کرد و با سرعت دادن به بازی و نفوذهای کامرانی و نیکخواه بهرامی به زیر حلقه و پرتاب‌های 3 امتیازی آفاق موفق شد سه امتیاز از حریف خود پیش بیفتد، اما اوج حملات مهرام در کوارتر چهارم شکل گرفت و این تیم با به ثمر رساندن 6 پرتاب 3 امتیازی توانست فاصله خود را با الریاضی بیشتر و بیشتر نماید و در نهایت قهرمان سال قبل باشگاه‌های آسیا را با 16 امتیاز اختلاف شکست دهد.

صمد نیکخواه بهرامی با کسب 29 امتیاز و 8 ریباند بهترین چهره میدان بود. پس از وی حامد آفاق با 23 امتیاز و مهدی کامرانی با 14 امتیاز بیشترین امتیاز را برای تیم خود کسب کردند.

مرحله نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا به صورت 3 از 5 برگزار می‌شود. دو دیدار نخست این مرحله هفته گذشته در بیروت لبنان برگزار شد که طی آن مهرام نتیجه اولین بازی را واگذار کرد اما در دیدار دوم به برتری رسید.

دیدار چهارم مرحله نهایی سه‌شنبه (22 فروردین) ساعت 19:30 در تالار بسکتبال آزادی برگزار می‌شود که در صورت پیروزی مهرام، این تیم به مقام قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا دست خواهد یافت.

منبع: همشهری آنلاین