همشهری آنلاین: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برداشت بنده از سیاست های کلی نظام در مورد دولت این است که دولت آقای احمدی نژاد به سلامتی بتواند یک سال باقیمانده را طی کند و ما باید تا آنجایی که می توانیم عمل رئیس جمهور را تعبیر به صحت کنیم.

محمدرضا باهنر که در جمع مدیران حوزه‌های حزب موتلفه اسلامی استان تهران سخن می‌گفت، با اشاره به مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایندگان تهران در مجلس تاثیر بسیار زیادی خواهند داشت و به همین دلیل انتخابات دور دوم در تهران بسیار مهم و تاثیرگذار است. مهمترین اظهارات باهنر را به نقل از مهر در زیر بخوانید:

  • اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری ؛ محور فعالیت‌های ما در سال جاری باید تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باشد. اگر نگاهی سطحی به لیست‌ها در انتخابات بیاندازیم، می‌توان به راحتی تشخیص داد که چه کسانی اهل این میدان هستند، قصد تخریب نداریم، اما خیلی از دوستان توانایی در این زمینه ندارند.
  • سخنان اخیر هاشمی رفسنجانی در خصوص مذاکره با آمریکا ؛ پیشنهاد آقای هاشمی در بدترین زمان ممکن مطرح شد زیرا در حال حاضر آمریکا بیشترین فشارها را آورده و مذاکره با آمریکا به ضرر ایران است.
  • متاسفانه اخیرا سیاست‌های ترکیه تمایل آشکاری به غرب پیدا کرده و در تقابل با موج بیداری اسلامی قرار گرفته است. که امیدواریم دولتمردان این کشور با نگاهی جامع به مسایل تقویت کننده بیداری اسلامی باشند، البته دولت اسلام‌گرای ترکیه تفاوت‌های بسیار مثبت و خوبی با گذشته این کشور دارد.
  • سوال از رییس‌جمهور از اختیارات مجلس است و این مساله در کشور تابو شده بود که این تابو شکسته شد، اما خوب بود رئیس‌جمهور محترم پاسخ نمایندگان را متین می‌داد و این گونه طنز در شان شخص دوم کشور نیست.
  • برداشت بنده از سیاست‌های کلی نظام در مورد دولت این است که دولت آقای احمدی نژاد به سلامتی بتواند یک سال باقیمانده را طی کند و ما باید تا آنجایی که می‌توانیم عمل رئیس جمهور را تعبیر به صحت کنیم.
  • قوه قضائیه به نسبت در رسیدگی به پرونده فساد مالی خوب عمل کرده و رسیدگی به آن واقعا دقت خاصی می‌خواهد. قوه قضائیه با کسی رو دربایستی ندارد و کسی در پرونده وجود ندارد که متهم بوده و با او مراعات کرده باشند. اگر قوه قضائیه روند رسیدگی به این پرونده را سرعت ببخشد بهتر است.
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها