گروه سیاسی: محمدرضا باهنر با تأکید بر اینکه اصولگرایان تلاش می‌کنند با همدلی و همسو یی بیشتری وارد انتخابات شوند گفت: تحلیل و برداشت ما این است که مردم کما فی‌السابق به حاکمیت گفتمان اصولگرایی اعتماد دارند و نتیجه انتخابات گذشته هم این را نشان می‌دهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با همشهری ضمن بیان این مطلب تاکید کرد: تلاش ما این است که این اعتماد مردم را تقویت کنیم و می‌دانیم که رقبای ما هم در تلاش هستند اعتماد مردم را جلب کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر رسیدن اخبار ضدو نقیض درباره تشکیل شوراها و جلسات متعدد بین اصولگرایان تصریح کرد: این جلسات برای انسجام بیشتر اصولگرایان تشکیل و به اسمهای مختلف هم در رسانه‌ها عنوان می‌شود. ارتباطاتی براساس همسویی در فکر و سیاست‌های راهبردی وجود دارد که اصولگرایان بر اساس این ارتباطات در تلاش هستند به وحدت بیشتری برسند و من خوشبین هستم که این اتفاق می‌افتد.

باهنر درباره شائبه‌های انشعاب در بین اصولگرایان با استناد به تشکیل گروههایی از قبیل اصولگرایان خلاق گفت: من این را اصلاً شکاف تلقی نمی‌کنم، اینها حق دارند باهم تشکلی داشته باشند. حتی می‌توانیم باهم جلسه داشته باشیم و الان در بعضی جلسات فراکسیون هم شرکت می‌کنند ولی در بعضی از مسائل ممکن است سلایق آنها با ما فرق داشته باشند.

نایب رئیس مجلس همچنین در توضیح زمان برگزاری انتخابات و تحت‌الشعاع قرار گرفتن آن با مباحثی مثل بررسی بودجه گفت: برای هر کدام از دست اندرکاران انتخابات تاریخ‌های متفاوت ممکن است منافع یا مضاری داشته باشد، اما من می‌گویم ما حتی اگر انتخابات را 29 اسفند هم برگزار کنیم خواهیم دید که جامعه شاداب و پرنشاط در آن شرکت خواهد کرد.

مشروح این مصاحبه را در چند روز آینده در روزنامه همشهری بخوانید.

کد خبر 25665

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز