همشهری آنلاین: مهرام ایران با پیروزی در فینال بسکتبال غرب آسیا مقابل الریاضی لبنان به عنوان قهرمانی رسید.

دیدار پایانی و پنجم فینال مسابقات بسکتبال غرب آسیا را دو تیم مهرام ایران و الریاضی لبنان از ساعت 19 روز دوشنبه (28 فروردین) در سالن بسکتبال آزادی برگزار کردند که در نهایت نماینده کشورمان موفق شد با نتیجه 96 بر 86 به برتری رسیده و جام قهرمانی را تصاحب کند.

مهرام کوارتر اول را با نتیجه 31 بر 13 به سود خود رقم زد،‌ اما در کوارترهای بعدی به ترتیب با نتایج 21 بر 19، 34 بر 30 و 18 بر 16 از حریف شکست خورد.

بدین ترتیب شاگردان مصطفی هاشمی با کسب سه پیروزی و دو شکست در مقابل الریاضی در ماراتن فینال، موفق به کسب مقام قهرمانی غرب آسیا شدند.

بدین ترتیب هر دو تیم مهرام و الریاضی به عنوان نمایندگان غرب آسیا در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حاضر خواهند بود.

از نکات قابل ذکر و حاشیه‌ای این دیدار استقبال کم‌نظیر هواداران بود که سبب تکمیل ظرفیت سالن،‌ آنهم ساعتی پیش از شروع بازی شده بود، به طوری که عده بسیار زیادی از علاقه‌مندان موفق به ورود به سالن نشده و توسط نیروهای حراست ورزشگاه از ورود آنان ممانعت به عمل آمد. و البته در حالی که عده‌ای از خبرنگاران نیز به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت، اجازه ورود به سالن را نیافتند، عده‌ای دیگر به بهانه این که از بستگان دست‌اندرکاران فدراسیون و تیم هستند،توسط رئیس فدراسیون به داخل سالن برده شدند.

منبع: همشهری آنلاین