تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۴

همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران در آخرین روز از لیگ برتر یازدهم توانست با غلبه بر فولاد خوزستان از لیگ برتر یازدهم خداحافظی کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس در شرایطی به مصاف فولاد رفت که دو تیم در چهار بازی قبل خود ناکام بودند. سرخپوشان که در این روز سرمربی خود را به همراه نداشتند، با هدایت عاشوری پا به میدانی گذاشتند که در آن از علی کریمی خبری نبود. شاگردان مجید جلالی در دقیقه 8 بازی توسط طالب ریکانی به گل رسیدند و بعد از بازی نبض بازی در اختیار سرخ‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

در نیمه دوم علی کریمی و وحید هاشمیان به بازی آمدند که هر دو در پیروزی تمیشان نقش داشتند. علی کریمی در دقیقه 55 و وحید هاشمیان در دقیقه 70 گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند تا این تیم بعد از مدت‌ها ناکامی سرانجام با پیروزی لیگ یازدهم را تمام کند.

 در دیگر بازی‌های این روز راه‌آهن توانست با نتیجه چهار بر یک حریفش شاهین بوشهر که پیش از این سقوطش به لیگ دسته یک قطعی شده بود را شکست دهد.

راه‌آهن با این نتیجه توانست 42 امتیاز از رقابت‌های این فصل کسب کند. شاهین نیز با همان 33 امتیاز کارش را تمام کرد و با عنوان هفدهم سقوط کرد.

 داماش با نتیجه دو بر یک از سد شهرداری تبریز گذشت تا با 44 امتیاز کارش را در لیگ برتر امسال تمام کند. شهرداری هم که هفته پیش سقوطش قطعی شده بود با 34 امتیاز و رتبه شانزدهم لیگ را به پایان رساند.

 مس کرمان که مقابل انبوهی از طرفداران خود در کرمان به دیدار ذوب‌آهن رفت هم توانست با دو گل حریفش را از پیش رو بردارد. مس با 43 و ذوب‌آهن با 45 امتیاز لیگ یازدهم را تمام کردند.

 اما سایپا در کرج مقابل صنعت نفت آبادان با تساوی دو بر دو متوقف شد سایپا و نفت هر دو با 43 امتیاز کارشان را در لیگ تمام کردند. اما بخاطر تفاضل گل سایپا یک رده بالاتر از نفت در جدول قرار خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین