همشهری آنلاین: مروری بر فیلم های مستند چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر از 3 تا 31 خردادماه روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت16:30 در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می‌آید.

به گزارش همشهری آنلاین، نمایش فیلم‌های فصل بهار در 3 بخش سینمای ایران، سینمای جهان و مروری بر فیلم‌های مستند چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران از روز 3 اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان خرداد ماه ادامه دارد.

در بخش مروری بر فیلم های مستندچهارمین دوره جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر،12 فیلم مستند تجسمی از 3 تا 31 خرداد به نمایش در می‌آید.

"فیلم خاطرات روی شیشه"به کارگردانی مهرداد زاهدیان، محصول سال 1383 به مدت 34 دقیقه با موضوع تاریخ ورود عکاسی در ایران و"من یک نشانه‌ام" به کارگردانی میثم شاه بابایی، محصول سال 1387 به مدت 26 دقیقه با موضوع مستندی درباره احمد نصراللهی نقاش معاصر، روز چهارشنبه 3 خرداد ماه ساعت 16:30 دقیقه به نمایش در می‌آید.

فیلم های مستند هنرهای تجسمی در چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر به نمایش در آمده است و در بخش سوم سینما تک در فصل بهار تعدادی از فیلم های مستند جشنواره فجر به نمایش در می‌آید.

علاقمندان برای استفاده از برنامه سینماتک می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 16:30  به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند ویا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 روابط عمومی تماس بگیرند.