همشهری آنلاین: عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت برای انتخاب هیئت‌رئیسه فردا شنبه با حضور علی لاریجانی تشکیل می‌شود.

فارس نوشت: کاظم جلالی عضو فراکسیون رهروان ولایت از تشکیل نشست عمومی اعضای این فراکسیون طی روز شنبه خبر داد و گفت: فردا ظاهرا قرار است دو جلسه برگزار شود، اعضای فراکسیون رهوران ولایت جلسه خود را ساعت 2 در مجلس قدیم و با حضور آقای لاریجانی برگزار می‌کنند.

وی افزود: قرار است در این جلسه هیئت رئیسه پیشنهادی خودمان را انتخاب کنیم و البته تمام اعضاء نیز در این جلسه شرکت خواهند کرد.

جلالی ادامه داد: البته ما در حال رایزنی با دوستان برای تشکیل جلسه جهت نشست فراگیر اصولگرایان هم هستیم و اگر در این رابطه به تفاهم کامل برسیم احتمال زیاد روز یکشنبه عصر نشست فراگیر هم برگزار می‌شود.

دبیر فراکسیون رهروان ولایت همچنین اظهار داشت: آنطور که پیام‌ها به ما می‌رسد ظاهرا قرار است یک جلسه‌ای هم فردا در مجلس مشروطه برگزار شود ولی ما جلسه خودمان را چون از قبل اعلام کرده بودیم برگزار می‌کنیم و برگزاری این جلسه هیچ منافاتی هم با برگزاری نشست فراگیر اصولگرایان ندارد.

جلالی گفت: اگر نشست فراگیر اصولگرایان برگزار شد ما نتیجه جلسه خودمان را در نشست فراگیر مطرح می‌کنیم و اگر هم این نشست برگزار نشد نتیجه جلسه را در جلسه علنی مجلس مطرح می‌کنیم.

منبع: همشهری آنلاین