همشهری‌آنلاین: نشست فراکسیون رهروان ولایت عصر یکشنبه برگزار شد که در این جلسه به گفته برخی اعضای فراکسیون درباره حضور موثر در جلسه ششم خرداد بحث و تبادل نظر شد.

یک عضو شاخص اصولگرایان رهروان ولایت اعلام کرد که نشست امروز این فراکسیون به منظور هم اندیشی جهت حضور موثر در مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان مجلس در روز ششم خرداد برگزار شد.

کاظم جلالی نماینده شاهرود و عضو شاخص فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت درباره نشست امروز هیئت موسس این فراکسیون به مهر گفت: در این جلسه قریب یکصد تن از نمایندگان مجلس هشتم و منتخبان مجلس نهم حضور داشتند.

وی گفت: فراکسیون تاکنون برای ادامه کار و مسیر آینده با جمع‌های مختلفی از نمایندگان جلساتی را برگزار کرده که در ادامه این نشست‌ها امروز نیز با تعدادی از نمایندگان و منتخبان ملت جلسه داشتیم و نظرات آنها را برای حضور موثر در مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان که روز ششم خرداد در مجموعه بهارستان برگزار می شود، دریافت کردیم.

سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی نیز از گردهمایی مجدد اعضای فراکسیون راهروان ولایت که برای فعالیت در مجلس نهم تشکیل شده خبر داد و اظهار داشت:‌ عصر امروز بیش از 100 نفر از اعضای فراکسیون در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گردهم جمع شدند تا در خصوص اساسنامه و فعالیت‌های پیش‌روی فراکسیون با هم بحث و گفت‌وگو کنند.

شجاعی کیاسری در ادامه اظهار داشت: در جلسه امروز [یکشنبه] در خصوص جلسه‌ای هم که قرار است روز شنبه [6خرداد] برای تشکیل هیئت رئیسه مجلس توسط اصولگرایان تشکیل شود مباحثی مطرح شد و اعضا نقطه‌نظرات خود را در خصوص آن مطرح کردند.

فراکسیون رهروان ولایت تشکل جدیدی در مجموعه گروه‌های اصولگراست که اعضای آن را موافقان تداوم ریاست علی لاریجانی بر مجلس تشکیل می دهند.

کد خبر 171334
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز