همشهری آنلاین: معاون فرهنگی دانشگاه تهران از طراحی پوشش ایرانی- اسلامی در این دانشگاه خبر داد و گفت: این طرح تا قبل از مهر ماه نهایی می‌شود.

عبدالرضا سیف در گفتگو با مهر درباره فعالیت‌های این دانشگاه در رابطه با تولید محصولاتی با پوشش و الگوی ایرانی اسلامی گفت: دانشگاه تهران در این زمینه چند کار را با هم انجام داده، اول اینکه درباره پوشش دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های دنیا چندین ماه است که در حال تحقیق و بررسی است.

وی ادامه داد: همچنین در حال طراحی ملی پوشش ایرانی اسلامی هستیم و قصد داریم این پوشش را پس از نهایی شدن فرهنگ سازی کنیم. قبل از مهرماه الگوهایی که از پوشش اسلامی ایرانی طراحی شده برروی تابلوهای دانشگاه نصب شده و در معرض دید دانشجویان قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: همچنین نمایشگاه های متمرکزی از این پوشش ها در کنار دانشکده ها دایر خواهیم کرد و در مورد آنها به دانشجویان و دانشجویان جدید الورود توضیح خواهیم داد تا دانشجویان با این نوع پوشش و فوایدی که دارد آشنا شده و راغب به استفاده از این نوع پوشش شوند.

وی یادآورشد: در واقع هدف ما ارایه الگو و طرح های پوشش ایرانی اسلامی و تبلیغ آن است و سپس براساس درخواست مخاطبان نسبت به تولید طرح هایی که با استقبال بیشتری روبرو شده در دانشکده های هنر اقدام خواهیم کرد.

برچسب‌ها