همشهری آنلاین: چیدمان هنر مفهومی یا کانسپتچوال آرت اینستالیشن "آن سوی دیوار ..." ، با طراحی و کارگردانی آرش فنائیان و اجرای گروه هنری "موومان" از 18 تا 30 تیرماه درشبستان زمستان خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، آرش فنائیان، سرپرست گروه "موومان" ضمن اعلام این خبر گفت: ما هر روز 10اجرا ی 40دقیقه‌ای داریم که از ساعت 14 تا 21روزهای یاد شده برگزار می‌شوند.

وی درادامه به ارائه توضیحاتی درباره این چیدمان پرداخت و گفت: این اجرا ترکیبی ازتصاویر"فتوآرت" و تابلوهای آب مرکب، کرئوگرافی مجسمه زرین، مرگ˚بازی پرسوناژ و تکمیل یک قطعه موسیقی در امتداد اجرای دو کنسرت انتزاعی مونوفونیک درلابه لای یک قصه است.

فنائیان دراین باره گفت: این چیدمان هنرمفهومی، فصلی مشترک و ترکیبی مرتبط از هنرهای تجسمی، موسیقی، تئاتر و مالتی مدیا است که با ِنمایشِ روایاتی بصری و شنیداری، درکار ِبه چالش انداختنِ همْدلیِ مخاطب با قصه‌ای خواهد بود که او را رفته رفته به درون می‌کشد... .

طراح و کارگردان این اجرا در این باره افزود: دراین پروژه متفاوت هنری، شاهد حضورو ترکیب به هم پیوسته‌ای ازهنرمندانی متعدد ازجمله: بهنام معیریان به عنوان مجسمه ساز و موسیقیدان، یاسر خاسب، به عنوان بازیگرو کرئو گرافیست، شهریارسیروس به عنوان نقاش و پژوهشگرهنر، حسام نورانی به عنوان متخصص مالتی مدیا و طراح نور، آرش ماله میر به عنوان طراح صحنه و بازیگر تئاتر خواهیم بود.

آرش فنائیان پیش از این تجربه کارگردانی نمایشنامه" آژی دهاک" اثر "بهرام بیضایی" و مدیریت هنری و آهنگسازی کنسرت‌های "نورزمستانی" و "آبی عمیق"، که توسط گروه موسیقی "آرشاما"و به سرپرستی و آهنگسازی خود آرش فنائیان اجرا شدند را درکارنامه هنری‌اش دارد.

فنائیان این بار در فضایی جدید و با همراهی هنرمندان و متخصصان رشته‌های هنری مربوط، اقدام به اجرای این چیدمان هنر مفهومی یا کانسپتچوال آرت اینستالیشن Conceptualart installation) ) کرده اند تا مخاطب این اثر هنری درفضایی خاص، اجرا و حسی متفاوت را تجربه کند.

فروش ورزرو بلیت‌های این چیدمان هنری آغازشده و علاقمندان برای خرید و یارزرو بلیت می‌توانند به مراکز فروش بلیت: اقلیم، هنر و اندیشه، نشر مرکز و گالری محسن تماس گرفته و یا مراجعه کنند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این اجرا می‌توانند با شماره تلفن 22930320 تماس بگیرند.