همشهری‌آنلاین: تازه‌ترین شماره دو ماهنامه توسعه مهندسی بازار با مطالبی متنوع در زمینه بازاریابی و فروش بر پیشخوان مطبوعات نشست.

به گزارش همشهری‌آنلاین یادداشت مدیر مسئول با عنوان «اهالی شریف بازاریابی ایران، همراهان صمیمی سلام» (پرویز درگی)،سرمقاله «سازمان بازار محور؛ ضرورتی برای بازاریابی مؤثر (دکتر منوچهر نجمی)،اخبار بازاریابی، میزگردی درباره ناشران بازاریابی و  تبلیغات و فروش در ایران  که توسط سردبیر نشریه،احمد آخوندی، و با حضور  7 ناشر این حوزه دعوت از جمله انتشارات سمت، سازمان مدیریت صنعتی، کلک سیمین، و انتشارات بازاریابی برگزار شده است از جمله مطالب این شماره است

همچنین نقد و بررسی کتاب "روانشناسی تبلیغات تجاری" (مارکتینگ‌نیوز)،بازاریابی حسی (مطالعات موردی)،گفت و گو  با بهمن فروزنده، اولین مترجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر در ایران ،تازه‌های بازاریابی ،تکنیکهای بازاریابی مدیریت سکوت مشتریان (امیرعباس کاویانی‌نیا)، استادان بازاریابی مصاحبه‌ی اختصاصی پروفسور جوزف بوور با مجله‌ی توسعه مهندسی بازار، مصاحبه‌ی چرا تجربه‌ی مشتری مهم است؟ ،داستان شرکت‌ها (مطالعه‌ی موردی) ،مهارت‌های ارتباطی ،مهارت‌های انسانی برای کسب‌وکارهای جهانی (محمد سالاری)،  چرایی ضعف تبلیغات خدمات عمومی در ایران،گفتگو با فیلیپ کاتلر؛ اقتصاددان بازار (منصوره ابهرزنجانی)، نکات کاربردی در راه‌اندازی شبکه‌ی توزیع؛ بررسی یک نمونه‌ی واقعی (مهندس سعید صمدی)، بررسی و نوع‌شناسی ‌فروشگاه‌های خرده‌فروشی (بخش دوم) (وحیدنثائی)،خرده‌فروشی ؛ کرفور، در جستجوی مکان‌های مناسب خرده‌فروشی (سیامک کاظم‌زاده)؛ عصر تبلیغات با ده گناه مرگبار بازاریابی (مهراسا صادقی) و بازار کتاب از دیگر بخش‌های این نشریه‌اند.

در کنار نشریه سی‌دی آموزشی با عنوان «هر‌آنچه می‌خواهید درباره فروش بدانید» هم به ضمیمه این مجله است.

مجله توسعه مهندسی بازار به قیمت 5 هزار تومان و به صورت تمام رنگی در پیشخوان مطبوعات عرضه می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها