همشهری آنلاین: مراسم یادبود سه هنرمند فقید حسن کسایی، منصوره حسینی و عبدالله سرور احمدی در ایام ماه مبارک رمضان در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،‌ ویژه برنامه‌های ادبی و هنری خانه هنرمندان ایران، باغ هنر و تماشاخانه ایرانشهر از سوی روابط عمومی خانه  هنرمندان ایران اعلام شد.

برنامه ملکوت کلمات، سکوی شعر امروز، نمایشنامه خوانی، گرافیک موسیقی، پخش فیلم، اجرای تعزیه و همایش هنرهای قرآنی از جمله برنامه‌های متنوع خانه هنرمندان ایران و تماشاخانه ایرانشهر در ماه تقرب به خدا است.

خانه هنرمندان ایران در ایام مبارک و معنوی ماه رمضان سه مراسم یادبود به احترام سه هنرمند پیشکسوت و از دست رفته ایران، حسن کسایی، منصوره حسینی و عبدالله سرور احمدی را نیز برگزار می‌کند.

گالری‌های خانه هنرمندان در این ایام از 2 تا 20 مرداد به نمایشگاه «مهمانی هنری» و از 21 تا 31 مرداد ماه به هفته هنر پهلوانی اختصاص خواهند داشت.

همچنین اجرای نمایشی آبی با موضوع فلسطین در استخر باغ هنر، ویژه برنامه‌های قدر هنرمندان در شب‌های قدر، بازدید کودکان، سالمندان و زنان تحت پوشش سازمان‌های بهزیستی از مجموعه خانه هنرمندان ایران، از جمله برنامه‌های این خانه به مناسبت ماه مبارک رمضان است.

 

برچسب‌ها