گروه شهری: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: مهمانان اجلاس جنبش عدم‌تعهد شاهد یک کارگاه فعال، پویا، زنده و بالنده در شهر خواهند بود.

مازیار حسینی اجلاس جنبش عدم‌تعهد را به‌عنوان یک رویداد بزرگ ملی دانست و افزود: تلاش ما این است تا هیأت‌های خارجی در روزهایی که در تهران هستند، شاهد زیبایی، نشاط، پویایی و سازندگی در شهر باشند. معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهارکرد: اجرای فعالیت‌های عمرانی و بهسازی معابر در تمام محورهای اصلی ازجمله بزرگراه‌های شهید چمران، آزادگان، حق‌شناس، نیایش و کردستان به‌صورت شبانه‌روزی از هفته‌های قبل آغاز شده و آماده‌سازی این محورها در حال انجام است.

وی گفت: تمام معاونت‌های عمرانی مناطق 22گانه نیز بسیج شده‌اند تا ترمیم و لکه‌گیری روکش آسفالت معابر را انجام دهند. همچنین بر زیباسازی و نظافت پروژه‌های عمرانی به‌ویژه محوطه کارگاه‎ها تأکید شده است.حسینی در مورد فعال بودن کارگاه‌های عمرانی در ایام برگزاری اجلاس جنبش عدم‌تعهد، نیز گفت: ملاحظات برگزاری اجلاس را برای روانی ترافیک شهر داریم اما پروژه‌های عمرانی تعطیل‌پذیر نیست. وی تصریح کرد: آمادگی بازدید مهمانان اجلاس از پروژه‌های عمرانی همانند بزرگراه طبقاتی صدر و تونل نیایش را که از دستاوردها و افتخارات مهندسی کشور محسوب می‌شوند، داریم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، یادآورشد: بزرگ‌ترین پاسخ در برابر تحریم‌ها و و روش‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه انقلاب و نظام ما این است که پایتخت ایران را همانند یک کارگاه فعال، پویا، زنده و بالنده نشان دهیم.

منبع: همشهری آنلاین