مرودشت: پدر یکی از دانش‌آموزان سوخته دورودزن گفت: مسئولان وعده‌های خود به دانش‌آموزان دورودزنی را فراموش کرده‌اند.

 

نصیر کرمی پدر فاطمه کرمی از دانش‌آموزان سوخته مدرسه شهید رحیمی دورودزن در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: صدمات و لطمات آن حادثه تلخ و ناگوار هر سال با بزرگ‌تر شدن این کودکان معصوم وسیع‌تر می‌شود و آنها از مواجهه با آینه در منزل هراس دارند و از هرگونه آینه‌ای گریزانند.

پدر این دانش‌آموز افزود: برای جلوگیری از این نگرانی فرزندش مجبور شده است، شیشه‌های رفلکس منزل خود را تعویض کند و فرزندش در هیچ مجلسی حاضر نمی‌شود. وی اضافه کرد: مسئولان به وعده‌های داده شده عمل نکرده‌اند و پس از پرداخت دیه این کودکان را به حال خود رها کرده‌اند و از نظر روحی و روانی این دانش‌آموزان دچار افت شده‌اند. کرمی ادامه داد: مسئولان وعده سفر مشهد و عمره مفرده به این دانش‌آموزان داده بودند که تاکنون به آن عمل نکرده‌اند و با وجود اینکه این سفر بار مالی چندانی برای آنان نداشته است اما از نظر روحی و روانی اثر بسیار مثبتی برای این دانش‌آموزان دارد.

پدر این دانش‌آموز ادامه داد: این دانش‌آموزان زیرپوشش بیمه روستایی و عشایری مستمری ناچیز ماهانه 200هزار تومان دریافت می‌کنند که قول افزایش 10درصدی سالانه این مستمری تاکنون محقق نشده و با افزایش تورم و گرانی به‌وجود آمده این مستمری ارزش خود را از دست داده است. در حادثه‌ای تلخ و اندوه‌بار در سال 85در مدرسه شهید رحیمی روستای دورودزن در شهرستان مرودشت هشت نفر از دانش‌آموزان این مدرسه دچار سوختگی شدید شدند.