همشهری‌آنلاین: ستاد اقامه نماز کشور شهرداری تهران را به دلیل «توسعه و ترویج نماز در راستای اعتلای جایگاه نماز و نهضت مسجد سازی» به عنوان دستگاه برتر انتخاب کرد.

ستاد اقامه نماز شهرداری تهران برای سومین سال متوالی در اجلاس سراسری نماز کشور جزو برترین دستگاه‌ها انتخاب و شایسته تقدیر قرار گرفت.

ستاد اقامه نماز کشور در جریان بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز تحت عنوان «نماز و نهضت مسجد سازی» که در استان کرمانشاه در حال برگزاری است، شهرداری تهران را به جهت «توسعه و ترویج نماز در راستای اعتلای جایگاه نماز و نهضت مسجد سازی» به عنوان دستگاه برترانتخاب و حجت‌الاسلام ناصحی رئیس ستاد اقامه نماز شهرداری تهران، لوح تقدیر ویژه دریافت کرد.

حجت‌الاسلام ناصحی مشاور شهردار و رئیس ستاد اقامه نماز شهرداری تهران در جریان برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان کرمانشاه گفت: ‌نماز از نخستین وظایف تمکن‌یافتگان بر روی زمین بوده و زیباترین جلوه‌گاه تسلیم و بندگی عبد در برابر معبود است و شهرداری تهران در راستای انجام فرامین الهی و تحقق منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و برای رسیدن تهران به هویت اسلامی ایرانی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام، پیوسته از تمام ظرفیت خود استفاده خواهد کرد.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران ضمن توجه به محقق شدن حکومت اسلامی در ایران، تلاش جهت نشر و تعالی فرهنگ نماز را برای همه مسئولان یک فریضه دانست و افزود:‌ بهترین نماد و نشانه جامعه اسلامی به پا داشتن نماز و توسعه و ترویج فرهنگ آن است. خصوصاً این امر در حاکمیت دینی بر دوش کارگزاران نظام اسلامی بسیار سنگینی می‌کند و نهادها، سازمان‌ها، ادارات وارگان‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بر آن اهتمام ورزیده و تحقق فرهنگ نماز را به عنوان نماد عینی حاکمیت دینی جامعه عمل پوشانیده و بر تحقق علمی و عملی آن پایبند باشند.

ناصحی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که با عنایت خداوند سبحان بتوانیم در خدمت به مساجد و اعتلای جایگاه این بیوت الهی، همچنین تعالی فریضه الهی نماز به نحوی شایسته، بیش از پیش ساعی و خدمتگزار باشیم.

منبع: همشهری آنلاین